פורשה חושפת את ה-911 טורבו החדשה – מתיחת פנים

דגמי 2016 של פורשה 911 טורבו וטורבו S זוכים לעיצוב מעודכן ומנוע משופר עם הספק מרבי של עד 580 כ"ס.

2016 פורשה 911 טורבו החדשה מתיחת פנים
פורשה 911 טורבו החדשה - מנוע משופר ועיצוב מעודכן.

לאחר שהציגה את גרסאות הבסיס המחודשות של ה-911 מוקדם יותר השנה, פורשה חושפת כעת את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של ה-911 טורבו וה-טורבו S הבכירות. לאור העובדה שכל הגרסאות החדשות של הדגם עברו למנועי טורבו, פורשה תאלץ כנראה לחשוב על שם חדש לגרסאות הטורבו  בדור הבא של הדגם.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו בכל גרסאות ה-911 המחודשות, גם דגם הטורבו והטורבו S זוכים לתוספת הספק של 20 כ"ס, כך שמנוע ה-3.8 ליטר טורבו שישה צילינדרים המשופר של הדגם מייצר כעת ב-911 טורבו הספק מרבי של 540 כ"ס ו-580 כ"ס בדגם הטורבו S.

 

המנוע המשופר כולל כעת, מעבר לטורבינה בעלת גאומטריה משתנה, גם מערכת גדישה דינאמית המשפרת את תגובת המנוע – המערכת שומרת על לחץ הגדישה גם כאשר הנהג עוזב את דוושת התאוצה ובכך מאפשרת תוגבה ללא השהייה בלחיצה חוזרת על הדוושה.

 

עם המנוע המעודכן, רושמת ה-911 טורבו שיפור של 0.2 שניות במאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש (3.0 שניות), שיפור זהה נרשם בדגם הטורבו S המסיים את המאוץ הקלאסי ב-2.9 שניות בלבד. המהירות המרבית עומדת על 320 ו-330 קמ"ש בהתאמה, שיפור של 5 קמ"ש ו-12 קמ"ש.

 

למרות השיפור בביצועים, צריכת הדלק דווקא השתפרה בזכות עדכון למפת תיבת ההילוכים. 11.0 ק"מ לליטר בדגמי הקופה ו- 10.7 ק"מ לליטר בדגמים חסרי הגג.

 

כמו בכל דגמי ה-911 המחודשים, גם כאן נמצא מערכת מולטימדיה חדשה ועדכנית, מערכת בקרת שלה PSM המאפשרת את הנמכת המרכב לצד הרמת הציר הקדמי ב-40 מ"מ במהירויות נמוכות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות