פורשה קאיין 2015 החדש – מתיחת פנים

הקאיין המחודש לא זוכה רק לעיצוב מעודכן ותא נוסעים משודרג, אלא גם ליחידת הנעה היברידית-נטענת חדשה עם 410 כ"ס וצריכת דלק של 29.4 ק"מ לליטר וכן למנועים חדשים נוספים.

2015 פורשה קאיין החדש

פורשה מסירה את הלוט מעל הקאיין 2015 החדש/מחודש, קצת לפני שהדגם יעשה את הופעת הבכורה העולמית שלו בתערוכת פריז בתחילת חודש אוקטובר הקרוב. מתיחת הפנים לדור השני של הקאיין כוללת בעיקרה מנועים חדשים/מעודכנים וחסכוניים מבעבר יחד עם עדכון קל לעיצוב החיצוני ושדרוג תא הנוסעים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פורשה מעניקה לקאיין המחודש יישור קו עיצובי עם האח הקטן והצעיר יותר, הפורשה מקאן, באמצעות התקנת פגוש קדמי חדש עם כונסי אוויר בולטים וגריל גדול ממדים, יחד עם תאורת LED ליום עדכנית ומודרנית יותר למראה. הפנסים הראשיים זכו לעיצוב עגלגל יותר יחד עם תאורת LED ראשית בדגם הטורבו הבכיר (PDLS), קסנון כסטנדרט בשאר הדגמים, וגם מכסה המנוע זכה לנגיעה עיצובית קלה. מאחור השינוי משמעותי לא פחות עם דלת תא מטען בעיצוב חדש, פגוש אחורי חדש וכן עיצוב מודרני יותר לפנסים מאחור עם תאורת LED כסטנדרט.

 

פורשה עדיין לא חושפת את תא הנוסעים של הקאיין 2015 המחודש, אך היא מציינת ששם נמצא גלגל הגה חדש עם מנופים לתפעול הילוכים, יחד עם מושבים משודרגים מאחור הכוללים אופציה לאוורור.

 

יחד עם מתיחת הפנים, פורשה ביצעה כמה שדרוגים לטובת הפחתת פליטת המזהמים ושיפור צריכת הדלק. כל הדגמים כוללים פונקציית "גלישה" (ניתוק תיבת ההילוכים מהמנוע) וכן מערכת עצור/סע משופרת לחיסכון בצריכת הדלק המשולבים בתיבת השמונה הילוכים האוטו' של הדגם המוצעת כסטנדרט. בנוסף לכך, פורשה התקינה תריסים אקטיביים מאחורי הגריל הקדמי הנסגרים/נפתחים בהתאם לדרישות הקירור של המנוע ובכך מפחיתים את מקדם הגרר.

הקאיין 2015 זוכה בכמה יחידות הנעה חדשות. את הקאיין S Hybrid תחליף גרסה היברידית נטענת - קאיין S E-Hybrid. לדגם יחידת הנעה שמקורה בפאנאמרה ההיברידית פלאג-אין, זו משלבת בין מנוע 3.0 ליטר V6 עם מגדש על והזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 330 כ"ס ומומנט מרבי של 44.9 קג"מ, לבין מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס.

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 416 כ"ס ב-5,500 סל"ד (36 כ"ס יותר מהדגם היוצא) והמומנט המרבי עומד על 60.1 קג"מ בין 1,250-4,000 סל"ד. לפי פורשה, זה מספיק ל-5.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 243 קמ"ש (126 קמ”ש על חשמל בלבד). פורשה מציינת שטווח הנסיעה החשמלי של הדגם עומד על בין 17.7 ק"מ ל-35.4 קג"מ כתלות בטופוגרפיה וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 29.4 ק"מ לליטר.

 

מנוע חדש נוסף הוא מנוע ה-3.6 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו החדש של פורשה בהספק מרבי של 420 כ"ס ומומנט מרבי של 56.1 קג"מ. מנוע זה מחליף את מנוע ה-4.8 ליטר V8 האטמוספרי לו 400 כ"ס ו-51 קג"מ. הביצועים עם המנוע החדש עומדים על 5.2 שניות 0-100 קמ"ש (5.1 ש' עם חבילת ספורט-כרונו), 0.4 שניות פחות מדגם ה-V8 היוצא. המהירות המרבית עומדת על 257 קמ"ש.

 

הקאיין טורבו 2015 זוכה בתוספת הספק של 20 כ"ס ותוספת מומנט של 5.1 קג"מ ממנוע ה-V8 טורבו בנפח 4.8 ליטר של הדגם לכדי הספק מרבי של 520 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ. זה מאפשר לדגם לקצץ 0.3 שניות במיאוץ 0-100 קמ"ש לכדי זמן של 4.4 שניות ולהוסיף 1.6 קמ"ש למהירות המרבית העומדת על 280 קמ"ש.

 

שני מנועי הטורבו דיזל של הדגם: 3.0 ליטר V6 ו-4.2 ליטר V8 זכו לשדרוג גם כן עם הספק מרבי ומומנט מרבי גבוהים יותר, 258 כ"ס ו-380 כ"ס בהתאמה. בשני דגמי הדיזל נרשם בנוסף שיפור בביצועים ובצריכת הדלק.

 

כיול מחדש למתלים משלים את השינויים בדגם, פורשה מבטיחה שיפור בנוחות הנסיעה ללא התפשרות על ההתנהגות הכביש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות