פיאט 500X בישראל – מחיר החל מ-122,900 שקל

פיאט 500X ישווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר או 1.4 ליטר טורבו, תיבת הילוכים ידנית או אוטו' ובמחירים החל מ-119,990 שקל ועד 154,900 שקל.

פיאט 500X
פיאט 500X נוחת בישראל עם מנוע חזק, רמת אבזור גבוהה ותג מחיר תחרותי.

סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, השיקה היום (ד') את הקרוסאובר העירוני הראשון של פיאט – פיאט 500X החדש, שיתחרה ברכבים כגון ניסאן ג'וק, אופל מוקה ועוד. פיאט 500X יוצע במחיר השקה של החל מ-119,900 שקל לדגם 1.6 ליטר ידני והחל מ-132,900 שקל לדגם 1.4 טורבו אוטו'. 

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לפיאט 500X, החולק את אותה הפלטפורמה עם ג'יפ רנגייד, מידות גדולות יחסית לסגמנט בו הוא מתחרה עם אורך של 4.25 מטר, רוחב של 1.80 מטר, גובה של 1.60 מטר ובסיס גלגלים של 2.57 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 350 ליטר.

 

פיאט 500X ישווק בישראל עם שני מנועים: 1.6 ליטר אטמוספרי עם 110 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד או 1.4 ליטר טורבו (מולטי-אייר2) בהספק מרבי של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ המתקבל החל מ-1,750 סל"ד' מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים  TCT כפולת מצמדים.  בהמשך דגם 1.4 יוצע גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית וכן ישווקו דגמי ה-4X4 קרוס של הדגם. 

 

ביצועים: 11.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש עם מנוע ה-1.6 ליטר ו-9.8 שניות 0-100 קמ"ש (9.9 ש' אוטו') ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת בהתאמה על 16.6 ק"מ לליטר לדגם 1.6 ו-1.4 ליטר ידניים ו-17.5 ק"מ לליטר לדגם 1.4 ליטר TCT.

 

פיאט 500X ישווק בישראל בשלוש רמות גימור: 

POP: בקרת שיוט, מגביל מהירות, מערכת Uconnect נשלטת מגלגל ההגה, AUX / USB , בלם חנייה חשמלי, תא כפפות מקורר, מסך מידע ראשי 3.5" נשלט מההגה, מושב אחורי מתקפל (40/60), מראות צד : כוונון חשמלי, הפשרת אדים, אתתי צד, מראות צד בצבע שחור מבריק, ספוילר גג אחורי, מערכת עצור וסע.

 

POP STAR (בנוסף לאבזור POP): פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה חישוקי אלומיניום 17" DRIVE MODE SELECTOR, גלגל הגה קטום מצופה עור, Uconnect מולטימדיה 5", דיבורית BT, מראות צד בצבע הרכב ועוד.

 

LOUNGE (בנוסף לאבזור POP / POP STAR): פנסי בי-קסנון, חישוקי אלומיניום 18", חלונות אחוריים כהים, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, משענת יד קדמית, חיישני חנייה ועוד.

 

לכל הדגמים אבזור בטיחות הכולל: 6 כריות אוויר, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת יציבות (כולל מניעת התהפכות), עיגוני ISOFIX מאחור ועוד. כאופציה בעלות של 5,000 שקל ניתן להוסיף מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת בלימה אוטו', מערכת בקרת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת ניטור עצמים באזורים מתים ומצלמת נסיעה לאחור. פיאט 500X השיג ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP האירופאי (בשל העבודה שאבזור הבטיחות המתקדם לא מוצע כסטנדרט). 

 

 פיאט 500X - מחירים:

1.6 ליטר ידני POP: החל מ-122,900 שקל.

1.6 ליטר POP STAR ידני: החל מ-128,900 שקל.

1.4 טורבו POP TCT: החל מ-132,900 שקל.

1.4 טורבו POP STAR TCT: החל מ-139,900 שקל.

1.4 טורבו lounge TCT: החל מ-154,900 שקל.

 

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, מסר: "בהמשך להצלחה ולמובילות של פיאט 500 הקטנה שגרמה לעם לישראל לחייך מצטרפת עכשיו למרכז הבמה ולסגמנט הצומח ביותר בישראל פיאט 500X גדולה ומרווחת , רכב הפנאי שטח החדש מאפשר ליהנות משילוב ייחודי של חווית נהיגה, טכנולוגיה מתקדמת בטיחות גבוהה ביותר, יכולות שטח וכל זאת מבלי לוותר על העיצוב האיטלקי המיוחד והטמפרמנטי שגורם לך לחייך וליהנות רק ממבט. אני בטוח שעם מחיר אטרקטיבי של 119,900 ₪ (גרסה ידנית לאחר הנחת השקה של 3,000 ₪) פיאט X500 תהווה אלטרנטיבה לרכב פנאי שטח ראויה אל מול כל המתחרים ובמיוחד מול אלה המשתייכים לאותה קטגוריה". צפי המכירות של הדגם עד סוף שנה זו עומד על 500 כלי רכב בלבד (1,500 לשנה מלאה).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • לא מוכן להיות פראייר

    יש לי נוסחה שגיליתי שעל פיה אני בודק האם ברכב מתומחר יקר ביחס לכמה שבאמת הוא היה צריך לעלות.<br /><br />אני בודר את המחיר בבריטניה ומכפיל כל ליש"ט ב 6.85 שקלים. ברוב המקרים כמו במקרה של המשפחתיות האוטומטיות (לשים לב שגם בבריטניה אתם מסתכלים על דגם אוטומטי באותה רמת גימור)<br /> זה יוצא כמעט בול.<br /><br />וכמובן במקרה של הפיאט 500X יש סטיה חדה מעלה במחיר. למעשה לפי הנוסחה הזו המחיר ההתחלתי שלה בארץ(דגם ידני) היה צריך להיות 100K. אבל הוא מתומחר ב 22% יותר. <br /><br />שיהיה לבריאות למי שמוכן לשלם. אני באמת לא מבין את היבואן. ממילא פיאט זה לא מותג של איכות או אמינות ,לכל היותר מכוניות מעניינות וזהו. אז למה לא להיות תחרותי במחיר לפחות. הרי הוא ירוויח טוב גם ככה. <br /><br />אולי הוא יעשה שוב פעם "מבצע" ויגלח 20K מהמחיר כמו שהוא עשה ל 500L ולרכבים אחרים גם שיטה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    גרסת ה1.4 טורבו היתה צריכה להתחיל מ125 לPOP אוטומטי ועד 145 לאונג' אוטומטי

    כתובת URL מקוצרת:
  • 500X

    אבל קצת יקר ביחס לאבזור. שילמדו מאופל מה עשה התמחור הגבוה לדגם.

    כתובת URL מקוצרת: