פיאט 500X נחשף - קרוסאובר לראשון לפיאט

פיאט חושפת רשמית את ה-500X שיוצע עם אופציה להנעה כפולה ומגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל יחד עם תיבת 9 הילוכים אוטו'.

2015 פיאט 500X

פיאט ממשיכה להרחיב את משפחת דגמי ה-500 כאשר היום (ה') היא חושפת בתערוכת פריז את פיאט 500X, קרוסאובר קומפקטי חדש וראשון לפיאט. פיאט 500X צפויה לנחות בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2015.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כיאה לדגם ממשפת ה-500, פיאט 500X שואל אלמנטים עיצוביים רבים מפיאט 500 העירונית, אמנם את כאן את "המתיקות" העיצובים של ה-500 הקטנה אך בהחלט שיש "שיק איטלקי" שישחק לטובת הדגם בטבלת המכירות.

 

פיאט תציע את ה-500X בשתי גרסאות: גרסת כביש עם מראה קלאסי ובגרסת כביש-שטח עם מראה "קשוח יותר" שתיקרא 500X Cross. שתי הגרסאות יוצעו עם מגוון רכב של צבעים לחוץ ולפנים וכן עם לא פחות משישה עיצובים שונים לחישוקי הגלגלים שיגיעו במידות של 16-18".

 

פיאט 500X מבוסס על הרכיבים של ג'יפ רנגייד (ופיאט 500L) והוא יוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה. לדגם אורך של 4.25 מטר (4.27 בגרסת 4X4), רוחב של 1.80 מטר וגובה של 1.60 מטר, נפח תא המטען עומד על 350 ליטר.

 

פיאט תציע את ה-500X עם מגוון רחב למדי של מנועי בנזין ודיזל, ארבעה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. מנוע הבנזין הבסיסי הוא מנוע 1.6 ליטר 110 כ"ס שישודך לתיבת 5 הילוכים ידנית, מעליו נמצא את מנוע ה-1.4 טורבו שישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים כפולת מצמדים TCT.

 

דגמי ההנעה הכפולה, המצוידים בתיבת 9 הילוכים אוטו' כסטנדרט, מוצעים עם מנוע 1.4 טורבו MultiAir II בהספק של 170 כ"ס או מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי בהספק של 184 כ"ס.

 

 

בגזרת מנועי הדיזל נמצא בדגם הבסיס מנוע 1.3 ליטר טורבו MultiJet II בהספק של 95 כ"ס עם תיבת 5 הילוכים ידנית, 1.6 ליטר טורבו MultiJet II עם 120 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית ו-2.0 ליטר טורבו MultiJet II עם 140 כ"ס שיוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 9 הילוכים אוטו' והנעה כפולה כסטנדרט.

 

פיאט מציידת את כל גרסאות ה-500X בבורר מצבי נהיגה "Drive Mode Selector'" השולט על אופי פעולת המנוע, תגבור ההיגוי, הבלימה ובדגמים האוטומטיים גם על תיבת ההילוכים. הבורר כולל שלושה מצבי נהיגה: אוטו', ספורט ו-"All Weather" לשיפור האחיזה על כבישים חלקים (שלג, בוץ וכו'). בדגמי הכביש-פנאי, מצב "All Weather” מוחלף במצב “Traction” אשר מעביר יותר מומנט לגלגלים מאחור בדגמי ההנעה הכפולה ומשפר את האחיזה בנסיעת שבילים בדגמי ההנעה הקדמית.

 

 

בתחום אבזור הנוחות והבטיחות, פיאט 500X יצויד במערכת מולטימדיה Uconnect הכוללת מסך מגע שיוצע בשני גדלים של "5 או "6.5, כניסת USB ו-SD, דיבורית BT מלאה ועוד. בתחום הבטיחות הדגם מוצע עם 6 כריות אוויר, תאורת LED ליום, פנסי ערפל מסייעי פנייה ועוד. פיאט תציע כאופציה כמה מערכות בטיחות מתקדמות כגון מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עצמים באזורים מתים ומערכת בלימה אוטו'.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • שי

    ממה שנראה לי, זאת המכונית הכי מוצלחת של פיאט היום, מכל ההיצע שלה. לדעתי הדגם הזה יצליח, ויחזיר את פיאט להיות רלוונטית ונפוצה.<br />כמובן, בתנאי שהמחיר יהיה כנהוג בקטגוריה, ולא מעבר לכך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    סוף סוף פיאט שמה את המסך בגובה המתאים! אחרי כל הדגמים שלה עד היום...<br /><br />אגב, גם בVW סוף סוף התעוררו בנוגע לסוגיה - בגולף ספורט ואן (בניגוד לגולף הרגילה).

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהג

    הרכב מדהים<br />9 הילוכים הנעה כפולה ודיזל<br />חלום <br />מעניין אם יגיע לארץ ובאיזה מחיר<br />אני בספק אם יקנו רכב כזה ב170+ אלף ש״ח <br />מחירים 120-160 נשמע סביר

    כתובת URL מקוצרת: