פיאט פנדה החדשה 2012 – נחשפת לראשונה

פיאט פנדה 2012, המכונית העירונית המצליחה של פיאט נחשפת ומוכנה לחזור לראשות הטבלה.

פיאט פנדה 2012 החדשה - נולדה להוביל את סגמנט המכוניות העירוניות

פיאט פנדה 2012 לא באה לעשות מהפכות בדור השלישי לדגם, אלא באה להיות שוב המכונית העירונית הטובה ביותר. לכן העיצוב החיצוני המוצלח לא השתנה הרבה ורק זכה למראה מעוגל ופחות זוויתי, עדכון מודרני בהשראת פיאט 500. עיקר השינוי הוא בתא נוסעים מודרני ומעוצב וביחידות הנעה עם מנוע השנה, 0.9 ליטר מולטי-אייר עם 85 כ"ס. בהמשך תוצע גם גרסת 4X4 כמו בדגם הנוכחי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיאט פנדה החדשה גדולה יותר מזו היוצאת עם מידות של 365 ס"מ אורך (11+ ס"מ), 164 ס"מ רוחב (6+ ס"מ) ו- 155 ס"מ גובה (1+ ס"מ). פיאט לא מפרסמת אתנתון בסיס הגלגלים, אך מכיוון שנתוני המידות דומים מאוד לאלו של פיאט אונו החדשה, ניתן להניח שבסיס הגלגלים זהה ועומד על 238 ס"מ, גידול של 8 ס"מ. לעומת הפנדה היוצאת.

 

בתחום המנועים, תצויד פיאט פנדה החדשה בשני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד. מנוע הבסיס זהה למנוע הנוכחי, 1.2 ליטר 4 צילינדרי בהספק של 69 כ"ס. המנוע הבנזין השני הוא מנוע 2 צילינדרים בנפח 0.9 ליטר מסדרת מולטי-אייר (TwinAir) שיוצע בשני הספקים של 65 כ"ס ו-85 כ"ס יחד עם מערכת עצור/סע כסטנדרט. בהמשך יוצע גם מנוע טורבו דיזל 1.3 ליטר עם 95 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 5 הילוכים ידנית או תיבת הילוכים רובוטית DUALLOGIC. פיאט עדיין לא מפרסמת נתוני ביצועים או צריכת דלק.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/WpcRoE8kUCc?rel=0{/iframe}

 

בעוד העיצוב החיצוני זכה רק לעדכון מודרני ושמר על כל מאפייני העיצוב הייחודיים של הדגם היוצא של הפנדה, עיצוב הפנים כבר זכה לחידוש של ממש. ידית ההילוכים נותרה באותו מיקום מצוין ונוח וגם תפעול חלונות החשמל הקדמיים נותרו במרכז הקונסולה לצד ידית ההילוכים. אך בדגם החדש, פיאט טיפלה בקונסולה המרכזית שהייתה חוצצת את תא הנוסעים בדגם היוצא והפריעה ללא מעט נהגים גבוהים ותרמה לתחושה צפופה בתא הנוסעים. בפנדה החדשה הדשבורד אורכי, עיצוב שיספק תחושה של תא נוסעים מרווח יותר ממה שהוא באמת יחד עם תזכורת לפיאט פנדה המקורית עם תא אסון ענק בתוך הדשבורד מעל תא הכפפות. המושבים מאחור יושבים על מסילה ומאפשרים להגדיל את נפח תא המטען או את המרווח לרגליים.

 

תא הנוסעים גם זוכה לנושא חוזר בעיצוב תא הנוסעים של ריבועים עם פינות מעוגלות אותו ניתן לראות בלוח המחוונים, בכפתורי השליטה על ההגה, במערכת השמע ובמערכת בקרת האקלים. בהתאם לרמת הגימור, פיאט מאבזרת את הפנדה 2012 בכל טוב כולל מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, מערכת Blue & me הכוללת קישורית BT עם שליטה מההגה, תאורת LED ליום, מחשב דרך מתקדם, ארבע כריות אוויר כסטנדרט, מערכת בקרת יציבות, מעכת סיוע לזינוק בעליה ועוד.

 

פיאט תחשוף את הפרטים המלאים בתערוכת פרנקפורט 2011 בעוד כשבועיים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • יריב ק

    יפה מבפנים ומבחוץ, מנועים מצוינים ובטח גם תהיה חסכונית, הכל שאלה של מחיר. אם דגם ה-1.2 הבסיסי יהיה יותר מ-70 אלף, סיכויי ההצלחה שלה קטנים מאוד.

    כתובת URL מקוצרת:
  • זוהר

    סמל"ת הרגה את המכונית המצוינת הזו עם תמחור גבוה ומכירה רק באמצעות מבצעים. הקהל היום כבר לא מוכן למשחקים כאלו, בלי מחיר טוב לדגם ה-1.2 הבסיסי, אין לה סיכוי בישראל וחבל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    גרסת הטווינאיר היא קלף מנצח. ב 85 כ"ס הרכב הזה יהיה מפלצת תאוצות קטנה.<br />לגבי העיצוב- משגע, לא פחות. מבפנים העיצוב בתמונות נראה כמו אספרסו בר, חבל שאין סיכוי לראות גרסה שמעוצבת ככה בארץ, והרכב בטח יגיע אפרורי ומשעמם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני א

    תהיה המכונית העירונית הטובה ביותר!! השאלה כמובן, בכמה תתומחר גרסת הבסיס 80 אלף כמו הנוכחית או בתחום ה-60-70?

    כתובת URL מקוצרת:
  • טל 26

    פרקטי ונעים לעין! לצערי לארץ היא תגיע בטח עם עיצוב פלסטיקי אפור ומשעמם ולא ססגוני כמו בתמונות כאן.

    כתובת URL מקוצרת: