פיג'ו 208 החדשה, קלה יותר, קטנה יותר, חסכונית יותר ואיכותית יותר מה-207 המוחלפת.

פיגו 208 החדשה

אתמול נחשפנו לראשונה לפיג'ו 208 החדשה בתמונות אשר דלפו לרשת וכעת פיג'ו חושפת רשמית את ה-208. פיג'ו 208 החדשה, תוצע עם תחילת השיווק באביב 2012 בתצורת 3 ו-5 דלתות.

 

עם ה-208 החדשה, פיג'ו שואפת למצוא חן בעיני קהל לקוחות רחב, אך יחד עם זאת להחזיר את יעילות של סופרמיני של פעם כמו-205 בכל הקשור בהנאה מנהיגה, פרקטיות וקלות שימוש ובתחום בו פיג'ו תמיד הייתה סוג של אמת מידה, בשילוב בין נוחות נסיעה והתנהגות כביש. לכן, כחלק ממדיניות להפחית את משקלם של כל הדגמים החדשים, פיג'ו 208 קלה יותר מה-207 בלא פחות מ-173 ק"ג בדגם הבסיס אשר משקלו עומד על 978 ק"ג בלבד. בממוצע, הפחתת המשקל עומדת על 110 ק"ג.

 

פיג'ו 208 החדשה, קטנה יותר במידותיה החיצוניות מה-207 למעט בסיס הגלגלים והרוחב שנותרו זהים על 2,540 מ"מ ו-1,720 מ”מ בהתאמה. מידת האורך התקצרה ב-70 מ"מ ועמדת על 3,960 מ"מ ומידת הגובה התכווצה ב-10 מ"מ ל-1,462 מ"מ. למרות המידות שקטנו, המרווח לברכיים מאחור גדל ב-5 ס"מ ונפח תא המטען גדל ב-15 ליטר ועומד על 325 ליטר.

 

חיצונית, פיג'ו מייעדת את גרסת ה-5 דלתות למשפחות ואת גרסת ה-3 דלתות לצעירים ולכן העניקה לשני הדגמים עיצוב שונה שיתאים לקהל הלקוחות. מעבר לשוני הברור בתצורה, לדגמים שבכה/גריל קדמי בעיצוב שונה, מראות צד שונות, דפוס שונה לדלתות ופגוש אחורי עם יציאת מפלט בולטת לדגם ה-3 דלתות. דגם ה-3 דלתות יהווה גם את הבסיס לדגם ה-GTI שיוצג בהמשך.

 

בתא הנוסעים, פיג'ו ממשיכה את הקו של סופרמיני של פעם עם דשבורד והגה נמוכים וקירוב כל הפקדים אל הנהג ושמירה על הנדסת אנוש פשוטה ואינטואטיבית. מסך מגע מרכזי קרוב לידי הנהג, יאפשר לנהג לשלוט בכל הפעולות כולל טלפון, מערכת שמע עם אינטגרציה מלאה ל-iPod/iPhone.

 

פיג'ו 208 תצויד בחמישה מנועי דיזל ושני מנועי בנזין. בתחום מנועי הבנזין, מנועי ה-1.4 ו-1.6 ליטר של ה-207 מוחלפים בשתי יחידות הנעה חדשות: שלושה צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר ו-1.2 ליטרVTi בהספקים הצפויים לעמוד על בין 75 ל-100 כ"ס. צריכת הדלק עם מנוע ה-1.0 ליטר תעמוד על כ-23.2 ק"מ לליטר. בתחום מנועי הדיזל, ארבעה מנועים ישלבו את המערכת המיקרו-היברידית e-HDi כולל מערכת עצור/סע. דגם הדיזל החסכוני ביותר יציע צריכת דלק של 28.8 ק"מ לליטר.

 

במהלך 2012, פיג'ו תחשוף שתי גרסאות ספורטיביות, האחת 208GT עם מנוע 1.6THP בהספק של 150 כ"ס וגרסת GTI עם מנוע 1.6THP בהספק של 200 כ"ס.

 

פרטים נוספים ייחשפו בהמשך.

208_1110pc009
208_1110pc009
208_1110pc020
208_1110pc020
208_1110pc021
208_1110pc021
208_1110pc023
208_1110pc023
208_1110pc024
208_1110pc024
208_1110pc026
208_1110pc026
2012-peugeot-208-3
2012-peugeot-208-3
2012-peugeot-208-10
2012-peugeot-208-10
2012-peugeot-208-12
2012-peugeot-208-12

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.