פיג'ו 3008 החדש בישראל – מחיר החל מ- 139,900

2016 פיג'ו 3008 החדש מביא לסגמנט הקרוסאוברים עיצוב מרהיב, תא נוסעים איכותי ומצויד, מנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס או שני מנועי דיזל עם 120 כ"ס ו- 180 כ"ס ותג מחיר תחרותי, החל מ- 139,900 שקל.

2016 פיג'ו 3008 החדש
פיג'ו 3008 החדש - הרף העליון בסגמנט?

לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, השיקה הבוקר את פיג'ו 3008 החדש, הדור השני לקרוסאובר הקומפקטי של החברה המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ועוד. פיג'ו 3008 החדש ישווק עם שלוש מנועים: בנזין 165 כ"ס ודיזל עם 120 ו-180 כ"ס, בשתי רמות גימור ובמחיר התחלתי של 140 אלף שקל - מחיר השקה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם העיצוב החיצוני ניראה לכם מרהיב, חכו שתיכנסו אל תא הנוסעים המציג את הדור הבא של פילוסופיית העיצוב i-Cocpit הדוגלת במינימליזם, באמצעות שימוש מורחב במסכים, ובהתמקדות בנהג בסגנון “תא טייס”. במרכז הקונסולה נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע "8 ומול הנהג נמצא גלגל הגה קטן קוטר הממוקם נמוך יחסית כך שהמבט של הנהג אל לוח המחוונים, שהוא מסך TFT בגודל של "12.3 עם תצוגה משתנה כמו ברכבי יוקרה, לא עובר דרך גלגל ההגה אלא מעליו – מה שאמור להפחית את ניתוק המבט מהכביש בשל הצצה ללוח המחוונים. גם מערכת המולטימדיה וגם לוח המחוונים "מדברים עברית". 

 


פיג'ו 3008 החדש מבוסס על פלטפורמת EMP2 המודולרית של פיג'ו-סיטרואן, פלטפורמה שאפשרה לדגם להשיל ממשקלו כ-100 ק"ג בממוצע לעומת הדגם היוצא. עם אורך של 4,447 מ"מ, רוחב של 1,841 מ"מ, גובה של 1,624 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,675 מ"מ, פיג'ו 3008 החדש גדול יותר מהדגם היוצא ובעיקר, מרווח יותר ליושבים בשורה השנייה בזכות תוספת של 62 מ"מ משמעותיים לבסיס הגלגלים. תוספת של כ-100 מ"מ לאורך אפשרה לפיג'ו להגדיל את נפח תא המטען ב-90 ליטר לכדי נפח של 520 ליטר, אותה ניתן להגדיל לנפח של 1,482 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

פיג'ו 3008 החדש תא הנוסעים
איכות מרשימה ועיצוב ייחודי.

פיג'ו 3008 החדש – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

פיג'ו 3008 החדש ישווק עם שלושה מנועים: 1.6 ליטר טורבו THP (גרסה עדכנית) בהספק מרבי של 165 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ החל מ-1,400 סל"ד. המנוע, המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' המוכרת מה-308, מספק בדגם ביצועים טובים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.

 

 אל מנוע זה מצטרפים שני מנועי דיזל: מנוע 1.6 דיזל BlueHDi עם  120 כ"ס ו-30.5 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק בדגם ביצועים של 11.6 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 185 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 23.8 ק"מ לליטר. מנוע הדיזל הזה משווק, נכון לעכשיו, ברמת הגימור הבסיסית בלבד. מעל מנוע זה נמצא את מנוע ה- 2.0 ליטר טורבו דיזל BlueHDi עם 180 כ"ס ו-40.8 קג"מ, בדגם ה- GT בלבד. גם מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 207 קמ"ש והוא צורך ליטר דלק אחד לכל 20.8 ק"מ. 

 

אבזור ובטיחות:

בתחום הבטיחות, לפיג'ו 3008 החדש ציון בטיחות מלא של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים של ארגון Euro NCAP והוא מצויד כסטנדרט בשש כריות אוויר, בקרת יציבות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד. דגם הבסיס מצויד במערכת מובילאיי ורמת האבזור הגבוהה כוללת בנוסף ניטור שטחים מתים, התראה על סטייה מנתיב, אור גבוה אוטו' עוד.

 

פיג'ו 3008 החדש יוצע בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Active כוללת, בין היתר: בלם יד חשמלי, כניסת USB, בקרת שיוט, בקרת אקלים עם יציאה לאחור, מולטימדיה "8 בעברית עם Apple CarPlay, לוח מחוונים "12.3 עם תצוגה משתנה (גם כן בעברית), שליטה מההגה על השמע והטלפון, חישוקי סגסוגת "17, דיבורית BT ועוד. רמת האבזור הגבוהה יותר Premium כוללת בנוסף חישוקים "19,  משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מפתח חכם, מושבים עם ריפוד עור משולבים בבד -מושב נהג חשמלי עם זכרונות, גימור מהודר יותר, חלון גג פנורמי ועוד, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, מראה מרכזית אלקטרו כרומטית ועוד. פיג'ו 3008 החדש - מפרט טכני מלא להורדה

 

למי שרוצה יותר, קיימת גרסת GT ליין עם ריפוד אלקנטרה, עיסוי במושבים, גג שחור, מבשם אוויר במערכת המיזוג ועוד. דגם זה משווק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל BlueHDi עם 180 כ"ס.  לדגם אין כלל אופציה להנעה כפולה 4X4, אך כאופציה בתוספת תשלום (5,000 שקל) ניתן להוסיף לדגם מערכת גריפ-קונטרול, הכוללת בורר מצבי שטח המשנה את אופי פעולת מערכת בקרת המשיכה בהתאם. 

 

פיג'ו 3008 החדש - מחירון: מחירי השקה.

1.6 דיזל 120 כ"ס אקטיב - 139,900 שקל (מחירון 144,900 שקל).

1.6 טורבו 165 כ"ס אקטיב - 149,900 שקל (מחירון 154,900 שקל)

1.6 טורבו 165 כ"ס פרימיום  - 169,900 שקל (מחירון 174,900 שקל)

2.0 טורבו דיזל 180 כ"ס ג'י.טי - 209,900 שקל (219,900 שקל)

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • א

    העסקה הטובה היא מנוע הדיזל 120 כ"ס שעדיין לא נמכרה בארץ
    מדובר במנוע מאד מוצלח עם ביקורות טובות וצריכת דלק מנצחת
    מבחינת ביצועים שווה ערך לספורטאז' 2000 סמ"ק (בפועל עדיף בגלל המומנט) , אך צריכת הדלק נמוכה ב45% וזה המון
    מניסיון של מבחנים קודמים , המבחנים יוכיחו את הבדלי צריכת הדלק העצומים שלנהג שנוהג 20,000 ק"מ בשנה יסתכמו בממוצע ב7000 שח בשנה על דלק לפיג'ו מול 13000 שח בשנה בממוצע על הקיה
    בנוסף הרכב יותר זול ובעל יתרונות רבים נוסיפים

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    זה אותו מנוע 1.6 טורבו שהתפוצץ ללקוחות בעבר?

    כתובת URL מקוצרת: