פיג'ו 308 החדשה – מתיחת פנים לדגם 2011

פיג'ו חושפת את מתיחת הפנים ל-308 עם עיצוב מגובש יותר והרבה טכנולוגיה מתחת למכסה המנוע.

פיגו 308 - מתיחת פנים לדגם 2011

פיג'ו 308 זוכה למתיחת פנים לכבוד שנת 2011. המידות נותרו כשהיו, אך העיצוב החדש אלגנטי ומושך יותר. עיקר תשומת הלב ניתנה למה שנמצא מתחת למכסה המנוע, כאשר עיקר החידוש הוא מנוע 1.6 ליטר e-HDI המשלב טכנולוגיה היברידית או כפי שפיג'ו מכנה זאת, מיקרו היברידי ובסך הכל תוצא ה-308 החדשה עם 4 מנועי בנזין ו-4 מנועי דיזל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג'ו 308 זכתה ללא מעט חצי ביקורת על העיצוב החיצוני, עם לוע האריה המוגזם מלפנים ובעיקר על כך שהיא לא הייתה מספיק מוצלחת בעיצובה כמו ה-307 אותה היא החליפה. אמנם מדובר רק במתיחת פנים ולא בדגם חדש, אך פיג'ו בהחלט הצליחה לעדן את מראה ה-308 הנוכחית ולהציג מראה אלגנטי והרמוני.

 

כל חלקה הקדמי חדש כולל הפגוש המכיל כונס קטן וצנוע יותר (אך עדיין גדול למדי) ופנסי ערפל חדשים המכילים תאורת LED ליום. גם מכסה המנוע הוחלף ופרופיל ה-V המודגש הוחלק בקצהו לעידון המראה יחד עם פנסים ראשיים חדשים. מאחור, למעט פס כרום לקישוט על דלת תא המטען, אין כל שינוי. בתא הנוסעים לא נרשם שינוי של ממש למעט גלגל הגה חדש וספורטיבי, אך גם כך זו הייתה הנקודה היותר חזקה של ה-308. מתיחת הפנים כוללת את דגמי האצ'בק 5 דלתות, קופה קבריולט 308CC וכן את הסטיישן 308SW.

 

למרות שהמידות נותרו זהות, משקלה של ה-308 2011 נמוך בכ-25 ק"ג. גם מקדם הגרר שופר ועומד על 0.28, התורם יחד עם הפיחות במשקל לשיפור בצריכת הדלק. ה-308 2011 תשווק עם 8 מנועים. ארבע מנועי בנזין מוכרים אך משפורים במקצת לטובת צריכת הדלק (פיג'ו לא מפרסמת עדיין נתונים מלאים). 1.4VTi בהספק 98 כ"ס, 1.6VTi המוכר לנו בישראל בהספק של 120 כ"ס, וכן גרסת 1.6THP בשני הספקים של 156 כ"ס ו-200 כ"ס (GTI). בתחום מנועי הדיזל ישנם ארבע מנועים 1.6HDi בהספק 92 כ"ס, 2.0HDi בשני הספקים של 150 כ"ס ו-163 כ"ס. למעט המנועים החלשים המשודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית, כל שאר המנועים מוצעים עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.

 

החידוש הגדול הוא כאמור קבלת הגרסה המיקרו-היברידית 1.6e-HDi. מנוע זה משודך למערכת עצור/סע מהדור השני, המאפשרת כיבוי המנוע בגלישה לעצירה ברמזור כבר החל מ-20 קמ"ש עם תיבה ידנית (8 קמ"ש עם תיבה אוטומטית). מערכת זו מאפשרת חיסכון של עד 15% בצריכת הדלק לעומת מערכות עצור/סע מקבילות וחיסכון של כ-5 גרם/ק"מ של CO2. המערכת מאפשרת עד כ- 600,000 התנעות לפני צורך בהחלפה.

 

החשיפה הרשמית של מתיחת הפנים לפיג'ו 308 2011 תהיה בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש הבא. הגעתה לישראל צפויה במחצית השנייה של 2011.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • ניצן

    ה-308CC נראית מדהימה מאחור

    כתובת URL מקוצרת:
  • שביט

    אבל הפיג'ו 308 החדשה נראית מצוין, חבל שלובינסקי מתמחרים אותה כל כך גבוהה.

    כתובת URL מקוצרת: