פיג'ו 4008 החדש – נחשף רשמית

פיג'ו 4008, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של פיג'ו נחשף רשמית וישווקו יחל במחצית השנייה של 2012.

פיגו 4008 - הקרוסאובר הקומפקטי החדש של פיגו

פיג'ו 4008, כמו סיטרואן C4 AIRCROSS, הוא תולדה של פרויקט משותף של קבוצת PSA (פיג'ו/סיטרואן) יחד עם מיצובישי. כמו הדגם של סיטרואן גם ה-4008 מבוסס על מיצובישי ASX החולק את אותה הפלטפורמה, אך נבדל ממנו בעיצוב חיצוני, מנועים (באופן חלקי) וככל הנראה גם עיצוב פנים שעדיין לא נחשף. באיחור לא אופנתי, פיג'ו וסיטרואן נכנסות כעת לראשונה לשוק הקרוסאובר הקומפקטיים בו מעולם לא היה להן ייצוג.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

{jathumbnail off}

 

פיג'ו 4008, מציע מידות של 4.34 מטר אורך, 1.80 מטר רוחב ו-1.63 מטר גובה (זהה לסיטרואן C4 AIRCROSS). בסיס הגלגלים עומד על 2.67 מטר, נתון זהה לכל לשל שלושת הדגמים ונתון זהה לפיג'ו 4007 הגדול יותר, שכן כולם מתבססים על שלדת מיצובישי אאוטלנדר שסרחי העודף שלה קוצרו. נפח תא המטען עומד על 442 ליטר או 1193 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים. ה-4008, יוצע עם הנעה קדמית בלבד או כפולה 4X4.

 

בתחום המנועים, יוצע ה-4008 עם ארבעה מנועים, שני בנזין ושני דיזל. בתחום מנועי הבנזין יוצע ה-4008 עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי של מיצובישי עם 115 כ"ס ו-15.5 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. מנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס ו-21.2 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה של מיצובישי.

פיגו 4008 - מיצובישי ASX - סיטרואן C4 AIRCROSS

בתחום מנועי הדיזל, דגם הבסיס יוצע עם מנוע 1.6 HDi בהספק של 112 כ"ס ו-27.5 קג"מ ומנוע הדיזל הבכיר הוא מנוע 1.8 ליטר HDi שמקורו במיצובישי, בהספק של 150 כ"ס ו- 30.5 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית. צריך לציין ששוב הצרפתים עושים טעויות של טירונים ולא מציידים את ה-4008 במנוע ה-1.6THP המאפשר יתרון יחסי מול המתחרים הישירים בתחום זמינות הכוח וצריכת הדלק. הסיבה העיקרית לכך היא שה-4008 ישווק באירופה רק עם הנעה כפולה ורק עם מנועי דיזל ולפי פיג'ו, תצורה זו תהווה כ-80% מהמכירות.

 

בתחום העיצוב, כמו במקרה של סיטרואן לא קשה לזהות את המקור, מיצובישי ASX, אך בפיג'ו הצליחו להעניק ל-4008 מראה ייחודי ומזוהה עם פיג'ו, למרות שבחלקו האחורי, בפיג'ו לא התאמצו יותר מידי (לעומת סיטרואן) להבדיל את ה-4008 מהמקור. ה-4008, בכל מקרה נראה מוצלח יותר מהגרסה של סיטרואן.

 

פיג'ו עדיין לא חושפת את תא הנוסעים של ה-4008, אך מספרת לנו שתא הנוסעים איכותי מאוד עם חומרים ברמה גבוה במיוחד המציבים אותו כמוצר פרמיום. בתא הנוסעים תמצאו גג זכוכית פנורמי, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת LED פנימית (אווירה וקריאה), מסך מגע מרכזי ומצלמת נסיעה לאחור (אופציה). מהחוץ מצויד ה-4008 בחישוקי 18 אינץ' ייחודיים לדגם ותאורת LED ליום.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות