ה-5 קונספט המרשימה בעיצוב זורם "וגרמני" הינה הרמז של פיג'ו ל-508 והיא בהחלט נראת כגרסה הקרובה לייצור.

לכל יצרן במהלך חייו יש תקופת "יובש" שחלקה נובע משאננות וחלקה מהפחד לשנות מוצר מצליח. לפיג'ו זה קרה פעמיים עם מחליפת ה-206 כלומר ה-207 ועם מחליפת ה-307 ה-308. אז נכון שחלק מהבעיות הן לא עיצוביות כמו ה-AL4 התיבה האוטומטית הידועה לשמצה או בעיות חשמל לרוב ואיכות הרכבה לוקה בחסר. פיג'ו כשבאה להחליף את ה-206 וה-307 המצליחות מאוד רצתה ללכת על בטוח וסרסה או יותר נכון פשוט הרסה את העיצוב של שנייהן ויותר מכך סרסה את מה שהיה הכי מזוהה עם פיג'ו נוחות המשולבת בהנאה מנהיגה.

 

כעת פיג'ו מציגה את ה-5 קונספט שללא ספק תהווה את הקו העיצובי הבא של פיג'ו לנו נשאר להגיד ברוכים הבאים לעשור השני של שנות האלפיים. עם אורך של 486 ס"מ, רוחב 187, ובסיס גלגלים של 279 מ' המידות שלה בהחלט מכוונות למובילת הקטגוריה, המונדאו.  העיצוב הוא בהחלט בכיוון סאלוני גרמני ולמעט החלק האחורי שמזוהה עם פיג'ו קונצרן PSA יחד עם ה-C5 בהחלט זונחת את העיצוב הצרפתי הקלאסי לפחות כשמדוב בדגמים היקרים יותר, אנו דווקה מקווים כמו סדרת ה-DS שבדגמים הקומפקטיים הם יחזרו להיות מקוריים ומעניינים בעיצוב. לא פחות חשוב מכך להחזיר את ההנאה מהנהיגה, לא כולם צריכים להיות טויוטה.

 

ה-5 ציודה במערכת הנעה הברידית המכונה הברידי-4 המספקת הנעה לכל ארבעת הגלגלים. המערכת משלבת מנוע 2.0 ליטר HDI FPA דיזל עם 163 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים ומאחור מנוע חשמלי בעל הספק של 37 כ"ס שמאפשר הנעה אחורית כך שיחדיו המערכת תספק כ-200 כ"ס. ה-508 תוכל לנסוע על המנוע החשמלי בלבד בהתאם לתנאים. ה-508 הבאה צפוייה להגיע לשוק לקראת 2011.

 

תגיות: פיג'ו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.