פיג'ו 508 RXH – חשיפה ראשונה

פיג'ו 508 RXH – רכב הפנאי על בסיס ה-508SW עם הנעה היברידית כפולה וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר.

פיגו 508 RXH - רכב פנאי היברידי

פיג'ו 508 RXH הוא רכב פנאי על בסיס ה-508SW עם מערכת הנעה היברידית מסוג HYBRID4 המשלבת מנוע דיזל ומנוע חשמלי אשר ביחד מספקים הנעה כפולה לפי הצורך. ה-RXH 508 זוכה להגבהת מרכב לעומת ה-508SW עליה הוא מבוסס ולעיצוב ייחודי לדגם המבדיל אותו מה-508SW הרגילה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת HYBRID4 מבוססת על מנוע טורבו דיזל HDi בנפח 2.0 ליטר בהספק של 163 כ"ס האחרי על הנעת הגלגלים מלפנים ומנוע חשמלי בהספק 37 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים מאחור. ההספק הכולל עומד על 200 כ"ס והמומנט המרבי על 45.87 קג"מ. את יחידת ההנעה הזו ראינו לראשונה בפיג'ו 3008 HYBRID4.

 

לרשות הנהג מערכת ל-4 מצבי נסיעה כולל מצב נסיעה על בסיס הסוללות בלבד לטווח של כ-4.5 ק"מ, וכן אפשרות להנעה כפולה 4WD עד כמה שניתן בגבולות הקיבולת של הסוללות. הביצועים צפויים לעמוד על כ-9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של כ-200 קמ"ש. צריכת הדלק מרשימה למדי ועמדת על צריכה משולבת של 23.8 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכהשל 109 גרם/ק"מ.

 

פיג'ו לא מספקת פרטים טכניים נוספים עד לחשיפה הרשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2011, אך היא מציינת שרמת האבזור של ה-508 RXH גבוהה במיוחד וכוללת תאורת LED ייחודית לדגם, צבעים ייחודיים לדגם, כניסה והתנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים חשמליים, חישוקי 18 אינצ', גג זכוכית פנורמי מלא, חלונות צד ואחור כהים, מערכת שמע וניווט ועוד.

 

שיווק ה-508 RXH באירופה יחל במחצית השנייה של  2012 כמתחרה לאודי A4 אולרוד. פיג'ו 508 RXH משלימה את מספחת דגמי ה-508 הכוללת בנוסף ה-פיג'ו 508 סדאן, 508SW.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות