פיג'ו חושפת את ה-5008 החדש – רכב פנאי 7 מושבים

2017 פיג'ו 5008 החדש הופך לקרוסאובר 7 מושבים, יוצע עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 100-180 כ"ס, תא נוסעים טכנולוגי ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

2017 פיג'ו 5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש - ממיניוואן לקרוסאובר 7 מושבים

לקראת תערוכת פריז, פיג'ו חשפה היום (ד') לראשונה את ה-5008 החדש שהופך ממיניוואן 7 מושבים לקרוסאובר 7 מושבים. פיג'ו 5008 החדש ישווק באירופה ואצלנו לקראת המחצית השנייה של 2017.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פיג'ו 5008 החדש מבוסס על ה-3008 החדש והקטן יותר, אם תרצו ה-5008 הוא גרסת השבעה מושבים של ה-3008 כפי שניסאן אקס-טרייל הוא גרסת השבעה מושבים של הקשקאי. בשני הדגמים הבסיס הוא פלטפורמת EMP2 המודולרית החדשה של פיג'ו-סיטרואן.

 

ל-5008 החדש אורך של 4.64 מטר, בסיס גלגלים של 2.84 מטר, רוחב של 1.94 מטר ולפי פיג'ו, מרווח הברכיים ליושבי השורה השלישית גדל ב-60 מ"מ משמעותיים לעומת הדגם היוצא. שורת המושבים השנייה והשלישי מכילה מושבים נפרדים, בזו השנייה הם נעים על מסילה, והם ניתנים להסרה מלאה. נפח תא המטען במצב חמישה מושבים עומד על 780 עד 1060 בהתאם למיקום שורת המושבים השנייה.

 

תא הנוסעים של ה-5008 זהה בעיצובו לתא הנוסעים של ה-3008, עם מסך בגודל "12.3 כלוח המחוונים ומסך "8 עבור מערכת המולטימדיה החדשה של פיג'ו.  מדובר לא רק בשדרוג משמעותי מהדגם היוצא, אלא בעיצוב ייחודי ומעניין השם את הנהג במרכז. 

 

פיג'ו 5008 החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים זהה בעיצובו לתא הנוסעים של ה-3008 (רמת גימור GT).

את ה-5008 החדש ישרתו שני מנועי בנזין וארבעה מנועי דיזל, כולם מהדור החדש והעדכני של פיג'ו. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.2 שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 130 כ"ס ו-1.6 טורבו בהספק של 165 כ"ס. היצע מנועי הדיזל כולל את מנוע ה-1.6 ליטר BlueHDi בהספקים של 100 ו-120 כ"ס ו-2.0 ליטר BlueHDi בהספקים של 150 ו-180 כ"ס. למעט מנוע הדיזל הבסיסי, כל המנועים משודכים גם לתיבת 6 הילוכים אוטו' ולמערכת עצור-סע. דגם הדיזל הבכיר יותר ישווק בגרסת GT בלבד עם עיצוב ספורטיבי ותא נוסעים בגימור יוקרתי יותר.

 

בכל הדגמים ההנעה קדמית בלבד, כמו בדגם היוצא, אך בחלק מהדגים יוכלו הרוכשים לבחור במערכת Grip Control הכוללת בורר מצבי נהיגה המשנה את אופי פעולת מערכת בקרת המשיכה לטובת אחיזה גבוהה יותר על משטחים בעלי מקדם חיכוך נמוך.

 

פיג'ו מציידת את ה-5008 החדש בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, רובן כסטנדרט בכל רמות הגימור. רשימת מערכות הבטיחות כוללת התראה על סכנת התנגשות ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב, אור גבוה אוטו', זיהוי תמרורים, התראה על עצמים באזורים מתים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות