פיג'ו רוצה להיות פולקסווגן – גם במחיר

פיג'ו מתכננת להציב את דגמיה העתידיים בתחרות ישירה מול דגמי פולקסווגן, לא רק באיכות אלא גם במחיר.

פיג'ו 308 החדשה 2014

פיג'ו, כחלק מקבוצת PSA, מיישמת בימים אלו את אסטרטגיית "בחזרה למרוץ", תוכנית התייעלות אותה התווה עם היכנסו לתפקיד נשיאה הטרי של הקבוצה, קרלוס טבארס, אשר נכנס לתפקידו בחודש אפריל האחרון.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טבארס שואף להפוך את פיג'ו למותג פרימיום עממי ולייצר מכוניות שיתחרו ויתומחרו ישירות מול דגמי פולקסווגן ובכך בנוסף ליצור בידול משמעותי יותר בין דגמי פיג'ו לדגמי סיטרואן שכיום מתחרים על אותה המשבצת בדיוק.

 

דגמי פיג'ו מתומחרים באירופה בכ-6.5% פחות בממוצע מדגמי פולקסווגן המקבילים. טבארס שואף להפחית את ההפרש לכדי 4.6% במהלך שנת 2016 ולכדי 0-3% עד שנת 2020. לפי טבארס, דגמי פיג'ו החדשים ובמיוחד ה-308 החדשה (בקרוב אצלנו), כבר כיום עומדים מול דגמי פולקסווגן בכל הקשור לטכנולוגיה ואיכות.

 

במסגרת תוכנית ההתייעלות החדשה, פיג'ו תפחית את היצע הדגמים מ-25 דגמים כיום לכדי 16 דגמים עד שנת 2018 ולכדי 13 דגמים בלבד עד שנת 2022, כולל דגמים מסחריים. מטרה נוספת של התכנית היא הפחתת עלויות ייצור כך שדגמי פיג'ו וסיטרואן יחלקו בניהם רכבים משותפים רבים יותר מכפי שנעשה כיום. פיג'ו צפויה להתרכז בעיקר בסגמנטי הספרמיני, משפחתיות ומשפחתיות גדולות וכן בסגמנט רכבי הפנאי/קרוסאוברים.

 

טבארס לא מציין איך יראה קו הדגמים העתידי של פיג'ו, אך המטרה היא להפסיק את שיווקם של דגמים לא מוצלחים ולהתרכז רק בסגמנטים בעלי ביקוש גבוה. לפי מקורות שונים בחברה פיג'ו תפסיק לייצר מכוניות עירוניות כך שה-108 החדשה תהיה המכונית העירונית האחרונה של פיג'ו וזו תשווק עד סוף חיי הדגם ב-2020. פיג'ו לא תציג מחליף למיניוואן הוותיק פיג'ו 807 ותשאיר את ייצור המיניוואנים לסיטרואן, כך שגם ה-5008 צפוי להיות המיניוואן האחרון של פיג'ו. פיג'ו לא תציג דגמים מחליפים ל-207CC ול-308CC ול-4008, דגמים שנמכרו הרבה מתחת ליעדי המכירות.

 

גם בסיטרואן יתבצע דילול של דגמים לא מצליחים כאשר היעד של טבארס הוא להגיע להיצע של 26 דגמים לשני המותגים יחדיו עד שנת 2022, זאת לעומת 45 דגמים כיום. חטיבת DS שהפכה לחטיבה עצמאית ועיקר המיקוד שלה כיום הוא השוק הסיני, תציע כשישה דגמים נוספים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • גיא

    יש לנו צי קטן של רכבי פג'ו כ 9 רכבים שהוחלפו ברובם ב 2013 וב 2014. <br /><br />הרכבים נוחים ומפנקים ולהפתעתי די אמינים גם למול רכבים יפניים<br />אז אני יודע שבמכירה יהא קשה אבל 3 שנים אני נהנה וזה מה שחשוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    זה לא שהיא כ"כ גרועה ,אבל היא פחות טובה מהיפניות וגם מחלק מהאירופאיות<br />ה5008 רכב מעולה שחבל יהיה שלא יהיה לו ממשיך. לעומתו 4008 זה בכלל רכב של מיצובישי ביצור של פג'ו וסיטרואן<br />ה108, יהיה טעות לא לייצרה, בפרט שזה דגם משותף עם טויוטה, וזה אומר אמינות אמינות אמינות (ופשטות)<br />ה807 לא היתה הכי מוצלחת, מצד אחד, אבל ויתור על מיניואן גדול הוא בעייתי, יש לזה עדיין ביקוש. <br />פיג'ו חייבת להכנס חזק לשוק הסיני, מה שלא עשתה מספיק עד כה. VW שולטת ביד רמה בסין

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    למה שמשהו יקנה פיג'ו 308 במחיר של גולף ,למשל,אם אפשר לקנות סיאט לאון במחיר זול יותר משני הרכבים האלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    יש לי נבואה: פיז'ו פושטת את הרגל ב 2018 בגלל שלא נמכרו רכבים במחיר פרימיום כמו שהמנכ"ל החדש מדמיין.<br /><br />לפיו גם רנו יונדאי קיה ניסן ופורד בעלי אותה איכות וטכנולוגיה ( מנוע טורבו, מתה אחורי רב חיבורי, איכות גימור של רכב) אז שכולם ימכרו ייקר...

    כתובת URL מקוצרת: