2019 פיג׳ו 208 החדשה
2019 פיג׳ו 208 החדשה.
2019 פיג׳ו 208 החדשה
2019 פיג׳ו 208 החדשה.

פיג׳ו 208 החדשה תשווק עם מנועי 1.2 טורבו או 1.5 דיזל עם 75-130 כ״ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ובדגם חשמלי עם טווח נסיעה של 340 ק״מ בתקן WLTP.

 

פיג׳ו חושפת הבוקר את ה-208 החדשה, הסופרמיני של החברה המגיעה 7 שנים בדיוק לאחר שהוצג הדור היוצא של הדגם. בניגוד לדגם היוצא, הפעם מדובר בדגם חדש לחלוטין עם פלטפורמה חדשה, שפע של טכנולוגיה ומערכות בטיחות מתקדמות ולראשונה, פיג׳ו 208 תשווק גם בגרסה חשמלית מלאה.

פיג׳ו 208 החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP המודולרית של קבוצת PSA המיועדת לדגמים הקטנים יותר של הקבוצה ותוכננה מראש לשאת ביעילות מערכת הנעה חשמלית. פיג׳ו 208 החדשה קלה מהדגם היוצא בכ-30 ק״ג וכמו כל המתחרים של הדגם, גם ה-208 החדשה תשווק במרכב 5 דלתות בלבד. עדכון: לדגם אורך של 4055 מ״מ, רוחב של 1,745 מ״מ, גובה של 1430 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,540 מ״מ, כלומר ארוכה ב-93 מ״מ ונמוכה ב-30 מ״מ מהדגם היוצא.

 

2019 פיג׳ו 208 החדשה
עיצוב צעיר וספורטיבי.

היצע המנועים בדגם כולל את המנועים המוכרים של פיג׳ו. 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו PureTech שיוצע בשלוש גרסאות: 75 כ״ס אטמוספרי עם תיבת 5 הילוכים ידנית, 100 כ״ס טורבו עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו׳ ו-130 כ״ס טורבו עם תיבת 8 הילוכים אוטו׳. מנוע 1.5 ליטר דיזל BlueHDi החדש של פיג׳ו יוצעו גם הוא עם הדגם, בהספק של 100 כ״ס ועם תיבת 6 הילוכים ידנית. פיג׳ו עדיין לא מציינת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק של הדגם.

 

פיג׳ו e-208 חשמלית:

לראשונה, פיג׳ו תשווק את ה-208 עם הנעה חשמלית, זהה לזו שהוצגה עם ה-DS3 קרוסבק. לפיג׳ו e-208 מנוע חשמלי בהספק של 136 כ״ס ו-26.5 קג״מ וסוללות ליתיום-יון גדולה בקיבולת של 50kWh המותקנת ברצפת הדגם ומאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 340 ק״מ בתקן WLTP החדש או 450 ק״מ בתקן NEDC היוצא. נתון התאוצה 0-100 קמ״ש בדגם עומד על 8.1 שניות, מושג כאשר בורר מצבי הנהיגה נמצא על מצב ספורט.

 

פיג׳ו 208 החדשה 2019
e-028 חשמלית עם טווח נסיעה של 340 קילומטר.

פיג׳ו מציינת כי היא מצמידה אחריות של 8 שנים עד 160,000 ק״מ לסוללה במידה והקיבולת של זו ירדה מתחת ל-70%. את הסוללה ניתן לטעון באמצעות מטען ביתי של 11kW המאפשר טעינה בחמש שעות ו-15 דקות או באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 100kW המאפשרת טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה בחצי שעה. אפליקציה ייעודית לסלולרי תאפשר לקבל מידע מלא על הטעינה, לתכנן את זמני הטעינה בהתאם לתעריף החשמלי ועוד.

 

2019 פיג׳ו 208 החדשה תא הנוסעים
בידוד רעשים משופר, חומרים רכים ושפע של טכנולוגיה.

פיג׳ו ציידה את ה-208 החדשה בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית, מערכת בלימה אוטונומית, אור גובה אוטומטי, ניטור שטח מת אקטיבי (תיקון היגוי), זיהוי תמרורים מורחב ועוד.

תא הנוסעים של ה-208 החדשה עוצב בתכנון i-Cockpit ובהשראת הדגמים הבכירים יותר של המותג כגון ה-3008. תא הנוסעים מצויד בלוח המחוונים דיגיטלי כסטנדרט ובמערכת מולטימדיה עדכנית הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ותוצע בגדלים של ״5 או ״7 ו-״10. בנוסף נוכל למצוא בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי, עד 4 כניסות USB כוללת טייפ C ועוד.

 

מולטימדיה 10 אינץ׳
מולטימדיה 10 אינץ׳.

על העיצוב החיצוני הצעיר יוכלו הרוכשים לבחור בדגמי GT-Line או GT במראה ספורטיבי יותר עם חישוקי ״17 ובתי גלגלים רחבים.  לפיג׳ו 208 החדשה אורך של 4,055 מ״מ, רוחב של 1,745 מ״מ, גובה של 1,430 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,540 מ״מ, מידות דומות לאלו של הדגם היוצא עם תוספת של 40 מ״מ לאורך וקיצוץ של 30 מ״מ למידת הגובה. נפח תא המטען עומד על 311 ליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.