במחיר של 2.3 מיליון שקל תקבלו מנוע 3.9 ליטר V8 טווין טורבו המפיק 670 כ"ס המספיקים ל-8.4 שניות 0-200 קמ"ש.

פרארי 488 ספיידר
פרארי 488GTB ו-488 ספיידר נוחתו בישראל.

אוטו איטליה, המייבאת לישראל את מכוניות פרארי ומזראטי, השיקה הבוקר (רביעי) בתל אביב את פרארי 488 החדשה, מכונית הספורט החדשה של פרארי שהחליפה את ה-458. פרארי 488 תוצע בשתי תצורות הדגם 488 GTB ו-488 ספיידר, עבור זו הראשונה תאלצו להיפרד ב-2.3 מיליון שקל ועבור קצת שמיים בגרסת הספיידר תאלצו להוסיף עוד 200 אלף שקל.

 

פרארי 488 שהוצגה בחודש פברואר האחרון, מצוידת במנוע V8 טווין טורבו בנפח של בנפח של 3.9 ליטר המייצר בדגם הספק מרבי של 670 כ"ס ב-8,000 סל"ד, מומנט מרבי של 77.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד. המנוע בהתקנה מרכזית משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. תיבת ההילוכים הזו בעלת מערכת לניהול מומנט כך שבהילוכים הנמוכים לא כל המומנט עובר אל הגלגלים מאחור בכדי למנוע החלקה ואיבוד כוח מיותר.

 

כל העצמה הזו מתורגמת ל-3 שניות 0-100 קמ"ש, 8.4 שניות 0-200 קמ"ש ולמהירות מרבית של 330 קמ"ש.

 

העיצוב של ה-488 נשען על עיצובה של ה-458 היוצאת אך הוא כולל מספר רב של שדרוגים אווירודינמיים שאפשרו להשיג כוח הצמדה גבוה יותר ב-50% לעומת הדגם היוצא. על עיצוב הדגם אחראי פלאביו מנצוני שבין היתר עיצב גם את פיאט 500 ודגמים רבים נוספים כולל דגמי סיאט החדשים וכיום הוא מתפקד כראש מחלקת העיצוב של פרארי.

 

את שנת 2015 סיכמו באוטו איטליה עם 41 מסירות – 4 דגמי פרארי ו-37 דגמי מזראטי. ברבעון השני של השנה יושק כאן מזראטי לוונטה, הקרוסאובר הראשון של מזראטי, אליו יצטרפו פרארי FF המחודשת פרארי ברלינטה TDF (אחת כבר הוזמנה) ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.