הדגם החדש שיוצג בתערוכת דטרויט הקרובה, יוצע עם מערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 220 כ"ס וצריכת דלק הצפויה לעמוד על כ-20 ק"מ לליטר.

לקסוס LF-CC קונספט - ההשראה העיצובית ל-IS החדשה

בסוף השבוע האחרון, טויוטה השיקה ביפן את הקראון (Crown) החדשה, מכונית סאלון יוקרתית (הנמכרת ביותר בסגמנט ביפן) המבוססת על לקסוס GS ומשווקת בשוק היפני בלבד. עם הקראון החדשה, טויוטה חשפה מערכת הנעה היברידית הצפויה לשרת את לקסוס IS החדשה אשר תוצג בעוד כשבועיים בתערוכת הרכב של דטרויט.

 

מערכת ההנעה ההיברידית של ה-IS300h, מבוססת על מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר עם הזרקת דלק ישירה (D-4S) במחזור אטקינסון המייצר הספק של 178 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ בין 4,200-4,800 סל"ד.אל מנוע הבנזין משודך במקביל מנוע חשמלי בהספק של 143 כ"ס ו-30.6 קג"מ וההספק הכולל עומד על 220 כ"ס.

 

הכוח אל לגלגלים מאחור, מועבר דרך תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית Super CVT-i. תיבה רציפה זו, שדרוג של תיבת ה-CVT הנוכחית של לקסוס, פותחה במיוחד עבור הדגם ולפי טויוטה, אמורה להציע תחושה הדומה לפעולתה של תיבה אוטו' עם ממיר מומנט הנעדרת את אותה תחושת ההאצה המלאכותית המאפיינת בד"כ תיבות רציפות (חוסר ההתאמה בין הסל”ד למהירות הנסיעה בזמן האצה).

 

הסוללות המותקנות בגב המושב האחורי (Nickel-metal hydride) יאפשרו נסיעה חשמלית לטווח של מספר קילומטרים בודדים וצריכת הדלק צפויה לעמוד על כ-20 ק"מ לליטר.

 

לקסוס IS300h, אשר פותחה במיוחד עבר השוק האירופאי, תאפשר, לראשונה, ללקסוס להציב תחרות של ממש לגרסאות הדיזל של מכוניות הספורט סדאן האירופאיות כגון אודי A4 או ב.מ.וו סדרה 3. השיווק באירופה ובישראל צפוי להתחיל לאחר תערוכת ז'נבה במרץ 2013.

 

לקסוס IS300h החדשה:

 

טויוטה Crown:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.