צריכת דלק וביצועים: 2015 הונדה HR-V החדש

הונדה HR-V החדש שיושק בקיץ הקרוב עם מנוע 1.5 ליטר 130 כ"ס, יספק נתון תאוצה של 10.9 שניות עם תיבת CVT וצריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ לליטר.

2015 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש הוא קרוסאובר חסכוני במיוחד עם צריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר.

הונדה כבר חשפה בתערוכת ז'נבה האחרונה (מרץ 2015) את מירב הנתונים הטכניים של הונדה HR-V החדש, אך רק כעת ולקראת תחילת שיווקו של הדגם באירופה בקיץ הקרוב, היא חושפת את נתוני צריכת הדלק והביצועים של הדגם.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הונדה תשווק את ה-HR-V החדש באירופה עם שני מנועים: 1.5 ליטר i-VTEC אטמוספרי עם הזרקת דלק ישירה המייצר הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 15.8 קג"מ ב-4,600 סל"ד וזה גם המנוע שיוצע כאן בישראל. המנוע הנוסף והחשוב עבור אירופה הוא מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל i-DTEC של הונדה עם הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 30.5 קג"מ.

 

מנוע ה-1.5 ליטר משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה CVT והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.3 שניות ו-10.9 שניות בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה ועמדת על 17.9 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים ידנית ו-19.2 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים רציפה (הנתונים לחישוקי "16, עם חישוקי "17 צריכת הדלק גבוהה יותר).

 

מנוע הדיזל משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד והוא מספק בדגם נתון תאוצה של 10.1 שניות וצורך ליטר אחד של דלק לכל 25 ק"מ.

 

תזכורת: הונדה HR-V החדש מתייצב בין סגמנט הקרוסאוברים העירוניים (ניסאן ג'וק) לבין אלו הקומפקטיים (קיה ספורטאז'), הוא מציע תא מטען בנפח נאה של 453 ליטר והוא יוצע עם מגוון רחב של אבזור נוחות ובטיחות, כולל מערכת בלימה אוטו' ומערכת מולטימדיה אנדרואיד החדשה של הונדה המוצעת כיום בישראל עם הסיוויק האצ'בק החדשה/מחודשת שנחתה בשבוע שעבר בישראל. לפרטים נוספים על הונדה HR-V החדש בקישור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • צורי

    כרגיל, <br />סוכני השטח של קבוצת מאיר כבר שנים צמאים לאיזה כלי שובר שתיקה אליה נכנסה הקבוצה ברגע שנכנסו מחירים מותאמי חדירה. מקווה בשבילם שיכנסו עם מחיר חדירה ולא שחיטה !!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • ניצן

    אבל... מאיר בטח תתקע לו כזה מחיר הזוי (החל מ-150?) שזה יהיה עוד דגם של הונדה שרק מכורים למותג רוכשים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    ניצן

    מנוע חלש, גיר רציף גרוע, מרעיש, ביצועים פושרים-קרא ביקורות בעולם.<br />הדיזל ידני עוד איכשהו, רק שלא יגיע (כנראה)לארץ.

    כתובת URL מקוצרת: