קיה נירו נחשף – קרוסאובר היברידי

קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי קומפקטי עם צריכת דלק של 21.2 ק"מ לליטר ויחידת הנעה היברידית בהספק של 146 כ"ס.

2016 קיה נירו - התשובה ההיברידית של קיה לטויוטה פריוס
2016 קיה נירו - התשובה ההיברידית של קיה לטויוטה פריוס

קיה חשפה הערב בתערכות שיקגו את קיה נירו (Niro) החדש, קרוסאובר קומפקטי – דומה בגודלו לספורטאז', שיוצע עם מערכת הנעה היברידית בלבד. “הנירו החדש פוגע בול בנקודה המתוקה באמצעות שילוב של צריכת דלק חסכונית במיוחד, הנאה מנהיגה, שימושיות של קרוסאובר והחשוב יותר מכל, עיצוב מרהיב שלא צועק "היברידי"” כך מתאר את הדגם אורט הנדריק, סמנכ"ל לתכנון מוצר בקיה צפון אמריקה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

קיה נירו מבוסס על פלטפורמה ייעודית של יונדאי-קיה לרכבי ECO אותה הוא חולק עם יונדאי איוניק ההיברידית, שנחשפה מוקדם יותר השנה. שני הדגמים חולקים גם את אותה מערכת הנעה היברידית, מערכת המשלבת בין מנוע 1.6 ליטר GDI עם הזרקת דלק ישירה ומערכת מחזור גזי פליטה (EGR) – מנוע שתוכנן במיוחד עבור מערכת הנעה היברידית, למנוע חשמלי. מנוע הבנזין מייצר בדגם הספק מרבי של 105 כ"ס ומומנט מרבי של 15.0 קג"מ.

 

המנוע החשמלי בדגם מייצר הספק מרבי של 43.5 קג"מ ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ וביחד עם מנוע הבנזין, ההספק הכולל של המערכת עומד על 146 כ"ס והמומנט המרבי על 27.0 קג"מ. המנוע החשמלי משודך לתיבת 6 הילוכים DCT כפולת מצמדים, למעשה הם מהווים יחידה אחת, המניעה את הגלגלים הקדמיים.

 

בקיה לא מציינים מה טווח הנסיעה החשמלי של הדגם באמצעות סוללת הליתיום-פולימר בקיבולת של 1.56kWh המותקנת ברצפת הרכב, בחלקו האחורי של המרכב . צריכת הדלק של הדגם צפויה לפי קיה לעמוד על 21.2 ק"מ לליטר (בתקן EPA האמריקאי), קרוב למדי לצריכת הדלק של הפריוס החדשה העומדת על 22.1 ק"מ לליטר לפי אותו תקן. 

 

2017 קיה נירו היברידי
בסיס גלגלים של 2.70 מטר מבטיח מרווח מספק למשפחה

 

בכדי לסייע לנהג להשיג ניצול אנרגטי מרבי, קיה התקניה בדגם מערכת חדשנית (Eco-DAS) שתדריך את הנהג מתי "לשייט" ומתי לבלום את הרכב. בנוסף לכך, באמצעות שימוש בנתונים ממערכת ה-GPS וניהול בקרת שיוט חכמה, המערכת מנהלת את פעולת טעינת הסוללה בהתאם לטופוגרפיה במסלול הנהיגה, כך היא קובעת מתי עדיף להטעין את הסוללה או לעשות שימוש באנרגית הסוללה בכדי להשיג נצילות אנרגטית מרבית.

 

קיה ציידה את הנירו בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על עצמים באזורים מתים ותנועה חוצה מאחור, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד.

 

קיה תחל לשווק את הנירו בשוק האמריקאי  - השוק המשמעותי ביותר של הדגם - במהלך הרבעון הרביעי של השנה, זה אומר שרק במהלך 2017 אולי נצפה בדגם בכבישי ישראל. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • Kia Niro

    כנראה שהמעצב הראשי היה בחופשה והמחליף פשוט שלף תוכניות ישנות מהארכיון עדכן קלות וזה מה שיצא .
    פשוט חסר פרופורציות לחלוטין שילוב של מספר רכבים ישנים וחדשים למקשה אחת .... פורד אדג' , ספורטג דור קודם , סיד דור קודם מלפנים , קורות אחוריות לא פרופורציונליות לחרטום המיושן ...
    קשה להאמים שזה מה ששיחררו לאחר הספורטג' המעוצב שהושק לאחרונה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • KIA

    מופתע, לרעה, מקיה. עיצוב ממש מיושן כאילו הוציאו מהבוידם איזה תכנון של דגם מלפני עשור.

    כתובת URL מקוצרת: