קיה נירו ההיברידי בישראל – מחיר החל מ- 136,900 שקל

קיה נירו מציע עיצוב של קרוסאובר, מרווח מספק למשפחה, רשימת אבזור ארוכה ומערכת הנעה היברידית עם צריכת דלק של עד 26.3 ק"מ לליטר. מחיר החל מ-  136,900 שקל.

2016 קיה נירו
קיה נירו - הלהיט החדש של קיה בישראל?

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קיה נירו (niro) ההיברידי עם צריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר, רמת אבזור גובהה ובמחיר תחרותי של 136,900 שקל. קיה נירו הוא הקרוסאובר הקומפקטי והחדש של קיה המצויד במערכת הנעה היברידית בלבד ונועד להתחרות בפריוס של טויוטה או נכון יותר לומר, הוא מנסה לספק מענה לכל מי שרוצה את החיסכון של הפריוס אך בעטיפה שונה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

קיה נירו מבוסס על פלטפורמה חדשה שתוכננה מהיסוד לשאת מערכת הנעה היברידית (או חשמלית) אותה הוא חולק עם האיוניק של יונדאי. לדגם אורך של 4,355 מ"מ, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,535 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, כלומר קצר מהספורטאז' ב-125 מ"מ, צר ממנו ב-40 מ"מ, נמוך ממנו ב-110 מ"מ אך בעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-30 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 373 ליטר, קטן יחסית לספורטאז' אך מספיק גדול למשפחה ממוצעת, ועם קיפול המושבים מאחור ניתן לקבל נפח הטענה של 1,371 ליטר.

 

קיה נירו - הנעה היברידית וצריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר:

מערכת ההנעה ההיברידית של הנירו זהה לזו של יונדאי איוניק ומתבססת על מנוע 1.6 ליטר GDI, אשר פותח במיוחד להנעה היברידית. המנוע כולל מערכת מחזור גזי פליטה EGR והוא בעל נצילות תרמית גבוהה במיוחד של 40% (כמו המנוע של הפריוס). למנוע הבנזין הספק מרבי של 105 כ"ס ומומנט מרבי של 15 קג"מ ב-4,000 סל"ד והוא נעזר במנוע חשמלי בהספק מרבי של 43.5 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 141 כ"ס והמומנט על 27.0 קג"מ.

 

מערכת ההנעה הזו מספקת בדגם ביצועים של 11.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 164 קמ"ש. נתון צריכת הדלק המשולבת בדגם עומד על 26.3 ק"מ לליטר עם חישוקי "16 או 22.7 ק"מ לליטר עם חישוקי "18.

 

המנוע החשמלי משולב ביחידה אחת עם תיבת 6 הילוכים DCT כפולת מצמדים שפותחה עבור מערכת ההנעה ההיברידית הזו. מארז סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 1.56kWh ובמשקל של 33 ק"ג המותקן מתחת למושב האחורי, אחראי על אספקת אלקטרונים למנוע החשמלי ומסוגל להניע את הרכב לבדו לטווח קצר.

קיה נירו תא הנוסעים
קטן מהספורטאז' אך עדיין משפחתי לכל דבר ועניין.

הספורטאז' היה זה שהביא לישראל את בשורת מערכות הבטיחות המתקדמות כסטנדרט בקטגוריית הרכבים העממיים, והנירו לא רק שממשיך במסורת אלא אף משפר אותה. רשימת אבזור הבטיחות המתקדם כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה - כולל תיקון היגוי אקטיבי, התראה על תנועה חוצה מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית . בנוסף נמצא 7 כריות אוויר וכן רעש מנוע מדומה לטובת בטיחות הולכי הרגל.

 

קיה נירו ישווק ברמת גימור אחת בלבד., רמת הגימור כוללת, בין היתר: בקרת אקלים דו אזורית עם יציאות לאחור, בקרת שיוט, מולטימדיה, דיבורית BT, שליטה מהגה, שתי כניסות USB, חישוקי "16, מערכות בטיחות מתקדמות, ריפוד עור משולב בבד, כיוון גובה למושב הנהג והנוסע ועוד. קיה-נירו - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • משה

    מהירותמירבית 164 או שזו טעות

    כתובת URL מקוצרת:
  • איל

    ממליץ למערכת לעבוד על מפרט היבואן ולעדכן נתונים -
    לדוגמה: נפח תא המטען במפרט היבואן עומד על 401 ליטר.

    כתובת URL מקוצרת: