2019 קיה סטינגר GTS
קיה סטינגר GTS עם הנעה כפולה D-AWD.
2019 קיה סטינגר GTS
קיה סטינגר GTS עם הנעה כפולה D-AWD.

קיה סטינגר GTS היא מהדורה מוגבלת למכונית הקופה הספורטיבית של קיה המצוידת במערכת הנעה כפולה עם מצב דרפיט השולח 100% מהמומנט לציר האחורי.

 

כשנתיים לאחר שקיה חשפה לראשונה את הסטינגר, מכונית הסאלון קופה הספורטיבית של המותג, קיה חושפת בתערוכת ניו יורק את הסטינגר GTS, מהדורה מוגבלת של הדגם עם מערכת הנעה כפולה D-AWD אשר פותחה במיוחד עבור הדגם ובעלת תעדוף לציר האחורי ומצב דרפיט מיוחד המעביר 100% מהמומנט לציר האחורי.

מערכת ההנעה הכפולה שבסטינגר GTS מעבירה במצב קומפורט עד 60% מהמומנט לציר האחורי, עד 80% מהמומנט במצב ספורט וכאמור 100% מהמומנט לציר האחורי במצב דריפט. במצב דרפיט, הנבחר באמצעות בורר מצבי הנהיגה, תיבת ההילוכים נועלת את ההילוך הנבחר, נשלטת ידנית ולא מעלה את ההילוך ללא פקודה מהנהג. מערכת ההנעה הכפולה D-AWD כוללת בנוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי - שלא קיים במערכת ההנעה הכפולה הרגילה של הדגם.

 

קיה סטינגר GTS
קיה סטינגר GTS.

הסטינגר GTS משווקת רק עם המנוע הבכיר של הדגם: 3.3 ליטר V6 טווין טורבו בהספק מרבי של 365 כ״ס ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ורוכשי הדגם יוכלו לבחור בין הנעה אחורית בלבד או כפולה D-AWD.

 

קיה סטינגר GTS תא הנוסעים
ריפוד אלקנטרה לגלגל ההגה והמשענת המרכזית.

בצד הוויזואלי, הסטיגר GTS מבדילה עצמה משאר גרסאות הדגם באמצעות צבע כתום ייחודי לה (אפשר לבחור צבעים נוספים), תוספת של קרבון במקומות שונים כגון מראות הצד, בפגוש האחורי או סביב הגריל הקדמי וכיתוב ״Stinger״ על דלת תא המטען במקום הסמל של קיה. בתא הנוסעים נמצא שינויים קלים בלבד באמצעות ריפוד אלקנטרה לגלגל ההגה ולמשענת בין המושבים הקדמיים ותקרה מזמש באפור כהה. תא הנוסעים כולל בנוסף חלון גג, משטח טעינה אלחוטי ומערכת שמע מבית Harman/Kardon בהספק של 720W.

קיה סטינגר GTS תשווק במהדורה מוגבלת של 800 יחידות בלבד. מחירה בשוק האמריקאי יעמוד על כ-$44,000 לדגם הנעה אחורית וכ-$46,500 לדגם הנעה כפולה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.