ריינג' רובר איווק 2011 בחשיפה רשמית

לנד רובר מציגה את הריינג' רובר קרוס קופה איווק Evoque. הנעה קדמית ומנועים חסכוניים ומראה שונה מכולם.

ריינג רובר איווק

לנד רובר היא אחת החברות הכי שמרניות, לריינג' רובר דגם אחד לאורך 40 שנות ייצור ובסך הכל 4 דורות, אם מחשיבים גם את הריינג' רובר ספורט אנחנו מגיעים לחמש וכולם מאז ומתמיד היו בעלי הנעה כפולה. עכשיו עם בעלות חדשה של טאטא ההודית העניינים מתחילים לזוז שם בקצב קצת יותר מהיר, שעבור ריינג' רובר זו לא פחות ממהפכה. לראשונה דגם בהנעה קדמית בלבד שכלל לא מיועד לשטח אלא למדרכות הסוהו בלונדון. התוצאה, לא פחות ממרהיבה ומקדימה את כל המתחרות, לא עוד דמוי שטח אלא גי'פ דמוי קופה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ה-איווק החדש לפי ריינג' רובר הוא קרוס-קופה, קטגוריה חדשה לרכבי הקרוסאובר, בהמשך תוצג גם גרסת 5 דלתות. בבריטניה, מחירו יעמוד על 30,000 ליש"ט כלומר מתחרה ברכבים כגון וולוו XC60. ההנעה כאמור קדמית עם אופציה להנעה כפולה כבועה. העיצוב החיצוני מזוהה מידית עם משפחת לנד רובר, אך הוא הרבה פחות שמרן ויותר וחצוף בעיצובו ולדעתנו, הוא הקרוסאובר היפה ביותר, סליחה קרוס-קופה.

 

ריינג רובר איווק - הכי ייחודי על המדרכה

 

רכבי ריינג' רובר אמנם נמצאים לרוב באחוזות עם מרחבים ירוקים, אך הם מהרכבים היותר מזהמים בשוק הרכב. עם האיווק, הסיפור שונה לחלוטין והכיוון הכללי הוא חיסכון בדלק עם מערכת עצור/סע בכל רמות הגימור והיגוי חשמלי. ה- איווק ישווק עם מנועי טורבו דיזל ומנועי בנזין.

 

מנוע הטורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר יספק 150כ"ס או 190 כ"ס. צריכת הדלק של הדגם החלש עם הנעה קדמית בלבד היא 20.4 ק"מ לליטר (17.8 ק"מ לליטר להנעה כפולה) ופחות מ-130 גרם ק”מ פליטת CO2. צריכה הטובה פי 2 מכל דגם אחר של ריינג' רובר. מנוע הבנזין הוא מנוע 2.0 ליטר Si4 עם הזרקת דלק ישירה. ריינג' רובר לא מוסרת פרטים על ההספק אך נתון ההאצה מצביע על 7.3 שניות 0-100 קמ"ש. בהמשך תציג ריינג' רוברצפויה גם גרסה היברידית חסכונית עוד יותר.

 

ריינג רובר איווק - עיצוב פנים מוכר

 

לראשונה, אנחנו גם נחשפים לעיצוב הפנים המרהיב. בעלי ריינג' רובר ירגישו מיד בבית עם עיצוב הדומה לאחיו הגדולים עם הרבה עור ואלומיניום. ריינג' רובר השאילה מיגור את תיבת ההילוכים המתרוממת בעת התנעה שראינו לראשונה ביגואר XF. אמנם ה-איווק לא מיועד לשטח, אך הוא עדיין ריינג רובר ולכן הוא מצויד במערכת בקרת ירידה במדרון ומערכת בחירת שטח בעלת 5 מצבים.

 

הריינג' רובר איווק ישווק בשלוש רמות גימור. “פיור" הבסיסית, "פרסטיג'” המוסיפה הרבה עור וחישוקי 19 אינצ' ו-”דיינמיק" המוסיפה עיצוב חיצוני "קרבי" יותר, חישוקי 20 אינצ' ומושבי ספורט, כפי שניתן לראות בתמונות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות