ריינג' רובר ספורט החדש 2013

ריינג' רובר ספורט החדש מציג שיפור משמעותי בכל התחומים, כולל הפחתת משקל של 420 קילו, מעבר לשלדה אחודה ותא נוסעים מפואר במיוחד.

2013 ריינג' רובר החדש

לנד רובר חושפת לראשונה את הריינג' רובר ספורט החדשה לשנת 2013, הגרסה הספורטיבית של הריינג' רובר החדש שהושק לא מזמן. הריינג' רובר ספורט הוא סיפור הצלחה של המותג ולמעשה זהו הדגם הרווחי ביותר של לנדרובר-יגואר, הזוכה להצלחה משמעותית בשוק האמריקאי ולא בכדי, הדגם יעשה הערב את הופעת הבכורה שלו בתערוכת ניו יורק 2013.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ריינג' רובר ספורט החדש מציג עיצוב השומר על המראה הקלאסי והאריסטוקרטי של דגמי ריינג' רובר מאז ועד היום, אך עם מראה עדכני, מודרני ויוקרתי ו"פלפל" ספורטיבי שאין לאח הגדול יותר. אם תרצו, אפשר לומר שהריינג' רובר ספורט החדש הוא הגרסה המחוטבת של הריינג' רובר הבכיר, זו שמבלה באופן קבוע בחדר הכושר.

 

בעוד הדור הראשון (מאז 2005) התבסס למעשה על הלנד רובר דיסקברי, לדגם החדש כבר יש הרבה יותר במשותף עם הריינג' רובר החדש, כולל מתלים, תמסורת, פלטפורמה ועוד. עם אורך של 4,850 מ"מ, הספורט החדש ארוך יותר מהדגם היוצא ב-69 מ"מ, אך עדיין קצר ב-149 מ"מ הריינג' רובר. מידת הרוחב גדלה ב-55 מ"מ לעומת הדגם היוצא ובסיס הגלגלים צמח ב-178 מ"מ לעומת הדגם היוצא, מה שאיפשר מרווח ברכיים גדול יותר בשורה השנייה ולראשונה, גם להציע את הדגם עם אופציה לשני מושבים נוספים מאחור המתקפלים לרצפה.

 

 

השיפור ההנדסי המשמעותי ביותר בדגם, זה המעבר לשלדה אחודה והפחתת המשקל של הדגם בזכות השימוש בפלטפורמת האלומיניום PLA של הריינג' רובר.הספורט החדש קל יותר ב-420 קילו מהדגם היוצא כאשר משווים את גרסת ה-V6 החדשה מול הישנה. הפחתת המשקל ביחד עם הפחתת מקדם הגרר ל-0.34, נתון מכובד לרכב שכזה בעל עיצוב מלבני, איפשרו לשפר באופן משמעותי את צריכת הדלק ופליטת המזהמים בדגם החדש.

 

הריינג' רובר ספורט החדש יוצע עם מבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל. דגמי הבנזין: מנוע V6 עם מגדש-על בנפח 3.0 ליטר בהספק של 340 כ"ס ומנוע V8 עם מגדש-על בנפח של 5.0 ליטר בהספק של 510 כ"ס.

 

מנועי הדיזל: SDV6 מנוע V6 טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר בהספק של 292 כ"ס. בתחילת 2014 יצטרפו עוד שני מנועי דיזל: TDV6 בהספק של 258 כ"ס ו-SDV8 בהספק של 339 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' מבית ZF. בהמשך, ריינג' רובר תציע את הדגם גם בגרסה דיזל-היברידית המבוססת על מנוע V6 טורבו דיזל.

 

מערך המתלים של הספורט, מבוסס על מתלי אלומיניום בתצורת עצמות עצה כפלות מלפנים ורב חיבורי מאחור. כל הדגמים מוצעים עם הדור החמישי של מערכת קפיצי האוויר לנדרובר. הריינג' רובר ספורט, עדיין שומר על העליונות שלו בכל הקשור ליכולת שטח מול המתחרים באמצעות מהלך מתלה ארוך, מערכת הנעה 4WD כולל "הילוך כוח" ונעילת דיפרנציאל מלאה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • rnh

    אין כמו העיצוב הבריטי (הודי?) של האיינג' רובר ספורט, מהחוץ ובמיוח מהפנים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    טונות של סטייל - מבחוץ ומבפנים

    כתובת URL מקוצרת: