רנו באמת פחות רואה מוסך

רנו פורסת את התכניות שלה לשנים הקרובות עד ל-2016, חלק מהנתונים מצביעים על שיפור באיכות הייצור.

רנו תתמקד בשנים הקרובות ברכבים חשמליים ובשווקים מתפתחים

רנו פרסה את האסטרטגיה שלה לשש השנים שנים הקרובות כאשר היעד הסופי הוא למכור מעל ל-3 מיליון רכבים בשנה. רנו בתקופת המשבר הכלכלי הגדול, שעדיין מורגש באירופה, סבלה מירידה גדולה במכירות בתחום הרכבים המסחריים והמשאיות, אחד התחומים היותר רווחיים של רנו לאורך השנים. כחלק מהתכנית הרב שנתית, רנו תשים את הדגש על רכבים חשמליים, שיתוף פעולה עוד יותר הדוק עם מרצדס וניסאן הן בתחום פיתוח פלטפורמות משותפות והן בתחום הטכנולוגיה וכן מתן דגש על שיפור צריכת הדלק בכל היצע הרכבים שלה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אמרנו רנו רואה פחות ומסך? רנו מצהירה על שיפור באיכות המוצרים באמצעות הנתון שבין השנים 2006-2010 הוצאות החברה על האחריות לרכבים מתוצרתה, פחתה בכ-57%.

 

כבר החל משנה הבאה, לרנו יהיו בהיצע 4 רכבים חשמליים: פלואנס ZE, קנגו ZE, טוויזי העירונית דו מושבית, וה-זואי (Zoe) מכונית עירונית חשמלית. עד שנת 2016, רנו תציג דגמים נוספים המבוססים על הנעה חשמלית. בינתיים, שום מילה לא נאמרת על רכבים היברידיים. לפי רנו, ב-2015, תהיה בידי רנו וניסאן היכולת לייצר כ-500,000 רכבים חשמליים בשנה. ב-2016, רנו שואפת להיצע של 48 דגמים שונים, כאשר ב-2010 היו בהיצע כ-40 דגמים וב-2005 30 דגמים.

 

ביחד עם ניסאן, בימים אלו מפתחת רנו פלטפורמה חדשה שתשרת את הדגמים החדשים שיתחרו בתחום המשפחתיות והמשפחתיות הגדולות. עד שנת 2016, כ-80% מהפלטפורמות של רכבי רנו וניסאן יהיו משותפות.

 

אנו תמשיך להציע מכוניות בסיסיות הן באמצעות ד'ציה והן כרנו, בעיקר לשווק הברזילאי, שאחרי צרפת הוא השוק השני בגודלו עבור רנו. שווקים נוספים הם רוסיה (מקום רביעי) והודו. לסין, רנו לא חדרה עדיין למרות שבת בריתה, ניסאן, מצליחה למדי בסין.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות