רנו חושפת את המגאן סדאן 2017 החדשה, המחליפה של הפלואנס, מרווחת יותר ובעיקר, מעוצבת ואיכותית יותר.

2017 רנו מגאן סדאן החדשה
רנו מגאן סדאן החדשה נחשפת - מחליפת הפלואנס.

לאחר שהציגה ב-2015 את המגאן האצ'בק החדשה (דור רביעי לדגם) ובתחילת השנה את המגאן אסטייט (סטיישן) החדשה, רנו חושפת כעת את המרכב השלישי של הדגם – מגאן סדאן 2017 החדשה. המגאן סדאן החדשה תחליף את הפלואנס, שבעצמה החליפה בדור הקודם של המגאן את גרסת הסדאן של הדגם.

 

המגאן סדאן החדשה תיוצר כמו הפלואנס בטורקיה ומשם היא גם תגיע אלינו בתחילת 2017. לא ברור מדוע, אך ברנו מציינים כי הדגם ישווק רק בכ-20 מדינות, כמו הפלאונס, והוא לא ישווק, נכון לעכשיו לפחות, במערב אירופה.

 

המגאן סדאן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של הברית רנו-ניסאן ולדגם נפח תא מטען של 503 ליטר ואפשרות לפתיחת תא המטען ללא מגע. רנו לא חושפת עדיין את מידות הדגם אך אנחנו מניחים כי בסיס הגלגלים של המגאן סדאן זהה לבסיס הגלגלים של המגאן סטיישן – 2,712 מ"מ.

 

רנו מגאן סדאן תא הנוסעים
תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהמגאן האצ'בק - שדרוג משמעותי מהפלואנס.

 

היצע המנועים במגאן סדאן החדשה יתבסס על המנועים המוכרים של רנו: 1.6 ליטר 115 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית או רציפה, 1.2 טורבו 130 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית EDC -7 כפולת מצמדים, וכן שלושה מנועי דיזל, 1.5 ליטר 90 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית או בגרסת 110 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים ידנית או EDC ו-1.6 ליטר עם 130 כ"ס ותיבת 6 הילוכים ידנית. רנו עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגם, אלו צפוים להיות דומים למדי לנתוני צריכת הדלק של המגאן האצ'בק החדשה, עליהם תוכלו לקרוא בקישור.

  

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.