רנו טווינגו 2015 החדשה – המפרט הטכני המלא

רנו טויינגו החדשה יוצאת לדרך באירופה ולפי תמחור הדגם שם, סיכוי טוב שהיא תשווק גם כאן במהלך שנה הבאה.

2015 רנו טווינגו החדשה

בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון, רנו חשפה את הטווינגו 2015 החדשה - דור שלישי למכונית העירונית של רנו. כמו הדור הראשון של הדגם שהיה מהפכני בתכנונו ואשר שווק במשך 15 שנה! גם הדור השלישי של הדגם רחוק מלהיות עוד מכונית עירונית שכן רנו פיתחה את הטווינגו החדשה לצדה של הסמארט החדשה של דיימלר ולשתיהן תצורת הנעה לא שגרתית בסגמנט – מנוע אחורי והנעה אחורית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, עדיין לא הודיעה על כוונתה לשווק את הדגם בארץ (הדור השני לא שווק כאן), אך לאור מחירי הדגם באירופה המקבילים לאלו של שאר הדגמים העירוניים - כגון סיטרואן C1 החדשה - אין סיבה שלא ניראה את הדגם בישראל לפחות בכל מה שקשור למחיר הדגם. מה כן עשוי להכשיל את שיווקה של הטווינגו בישראל? רשיון ל-4 נוסעים בלבד ובעיקר, העדרה של תיבה אוטו' כאופציה - נכון להשקת הדגם.

 

בניגוד לשני הדורות הקודמים של הדגם שהוצעו בתצורת 3 דלתות בלבד, הטווינגו החדשה מוצעת בתצורת 5 דלתות האצ'בק בלבד. עם אורך של 3,590 מ"מ, רוחב של 1,640 מ"מ וגובה של 1,550 מ"מ, הטווינגו החדשה קצרה ב-100 מ"מ, צרה ב-15 מ"מ וגבוהה ב-80 מ"מ מהדגם היוצא. בסיס הגלגלים של הטווינגו החדשה יוצא דופן בסגמנט ועומד על 2,490 מ"מ – 105 מ"מ יותר מיונדאי i10 או 70 מ"מ יותר מסקודה סיטיגו למשל.

 

 

למרות שהאורך התקצר ב-10 ס”מ, הטווינגו החדשה מציעה תא נוסעים ארוך יותר ב-13 ס"מ מהדגם היוצא. תא הנוסעים כולל מגוון רחב של תאי אחסון בנפח כולל של 52 ליטר, נפח תא המטען עומד על 219 ליטר (ללא גלגל חלופי). עם קיפול המושבים מאחור יחד עם זה של הנוסע הקדמי, ניתן לקבל משטח הטענה באורך של 2.2 מטר. בזכות ההנעה האחורית, לטווינגו רדיוס סיבוב קטן ביותר של 8.65 מטר – כמטר אחד פחות מהמקובל בסגמנט.

 

רנו טווינגו החדשה – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

רנו משווקת את הטווינגו עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח של 0.9 ליטר המוצע בגרסה אטמוספרית עם 70 כ"ס או בגרסת הטורבו המוכרת מהקליאו החדשה עם 90 כ"ס. נכון להשקת הדגם, הטוויינגו מוצעת עם תיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, לא מן הנמנע שבעתיד רנו תציע את הדגם גם עם תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים כמו בסמארט החדשה.

 

טווינגו SCe70: הספק מרבי של 70 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.27 קג"מ ב-2,850 סל"ד. ביצועים: 14.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 152 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ לליטר בסיוע מערכת עצור/סע.

 

טווינגו TCe90: הספק מרבי של 90 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 13.76 קג"מ ב-2,500 סל"ד. ביצועים: 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 166 קמ"ש. עם מערכת עצור/סע כסטנדרט, צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 32.2 ק"מ לליטר.

 

רנו טווינגו החדשה – בטיחות:

הטווינגו משווקת כסטנדרט עם 4 כריות אוויר (כמו בקליאו) - שתיים קדמיות ושתיים צדיות המגנות על הראש ובית החזה. אבזור בטיחות נוסף כולל מערכת בקרת יציבות ESP, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, עיגוני ISOFIX מאחור, מגביל מהירות ועוד. הטווינגו החדשה טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון NCAP האירופאי.

 

רנו טווינגו החדשה – אבזור:

האבזור הבסיסי בדגם כולל מערכת שמע מקורית הכוללת כניסת USB ודיבורית BT וכן אפליקציה סלולרית המותאמת לרכב וכוללת גישה מהירה לניווט, טלפון/אנשי קשר, מוזיקה ואף הקראה של הודעות טקסט (עם תושבת למכשיר הסלולרי). בנוסף לכך ישנם חלונות חשמל קדמיים (האחוריים נפתחים לצד בלבד), מחשב דרך, שליטה מההגה על השמע (ידית מאחורי ההגה) כיוון ידני למראות הצד ועוד.

 

ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא מערכת בקרת אקלים, מסך מגע מרכזי R-LINK, בקרת שיוט, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מראות צד חשמליות, חישוקים "15 קלים, חלון גג עם כיסוי רך נפתח ועוד.

 

כמו בכל דגמי רנו החדשים, גם הטווינגו מוצעת עם שלל אופציות להתאמה אישית של העיצוב החיצוני ושילובי הצבעים בתא הנוסעים – מושבים ופלסטיקה דקורטיבית.

 

רנו טויינגו החדשה יוצאת לדרך באירופה ולפי תמחור הדגם שם, סיכוי טוב שהיא תשווק גם כאן במהלך שנה הבאה.

 

בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון, רנו חשפה את הטווינגו 2015 החדשה - דור שלישי למכונית העירונית של רנו. כמו הדור הראשון של הדגם שהיה מהפכני בתכנונו ואשר שווק במשך 15 שנה! גם הדור השלישי של הדגם רחוק מלהיות עוד מכונית עירונית שכן רנו פיתחה את הטווינגו החדשה לצדה של המסארט החדשה של דיימלר והן חלוקות את אותה הפלטפורמה וכן בעלות תצורת הנעה לא שגרתית בסגמנט – מנוע אחורי והנעה אחורית.

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, עדיין לא הודיעה על כוונתה לשווק את הדגם בארץ (הדור השני לא שווק כאן), אך לאור מחירי הדגם באירופה המקבילים לאלו של שאר הדגמים העירוניים, כך שבכל הקשור למחיר, אין סיבה שלא ניראה את הדגם בישראל. מה כן עשוי להכשיל את שיווקה של הטווינגו בישראל? רשיון ל-4 נוסעים בלבד ובעיקר, העדרה של תיבה אוטו' כאופציה - נכון להשקת הדגם.

 

בניגוד לשני הדורות הקודמים של הדגם שהוצעו בתצורת 3 דלתות בלבד, הטווינגו החדשה מוצעת בתצורת 5 דלתות האצ'בק בלבד. עם אורך של 3,590 מ"מ, רוחב של 1,640 מ"מ וגובה של 1,550 מ"מ, הטווינגו החדשה קצרה ב-100 מ"מ, צרה ב-15 מ"מ וגבוהה ב-80 מ"מ מהדגם היוצא. בסיס הגלגלים של הטווינגו החדשה יוצא דופן בסגמנט ועומד על 2,490 מ"מ – 105 מ"מ יותר מיונדאי i10 או 70 מ"מ יותר מסקודה סיטיגו למשל.

 

 

למרות שהאורך התקצר ב-10 ס”מ, הטווינגו החדשה מציעה תא נוסעים ארוך יותר ב-13 ס"מ מהדגם היוצא. תא הנוסעים כולל מגוון רחב של תאי אחסון בנפח כולל של 52 ליטר, נפח תא המטען עומד על 219 ליטר (ללא גלגל חלופי). עם קיפול המושבים מאחור יחד עם זה של הנוסע הקדמי, ניתן לקבל משטח הטענה באורך של 2.2 מטר. בזכות ההנעה האחורית, לטווינגו רדיוס סיבוב קטן ביותר של 8.65 מטר – כמטר אחד פחות מהמקובל בסגמנט.

 

רנו טווינגו החדשה – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

רנו משווקת את הטווינגו עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח של 0.9 ליטר המוצע בגרסה אטמוספרית עם 70 כ"ס או בגרסת הטורבו המוכרת מהקליאו החדשה עם 90 כ"ס. נכון להשקת הדגם, הטוויינגו מוצעת עם תיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, לא מן הנמנע שבעתיד רנו תציע את הדגם גם עם תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים כמו בסמארט החדשה.

 

טווינגו SCe70: הספק מרבי של 70 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.27 קג"מ ב-2,850 סל"ד. ביצועים: 14.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 152 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ לליטר בסיוע מערכת עצור/סע.

 

טווינגו TCe90: הספק מרבי של 90 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 13.76 קג"מ ב-2,500 סל"ד. ביצועים: 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 166 קמ"ש. עם מערכת עצור/סע כסטנדרט, צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 32.2 ק"מ לליטר.

 

רנו טווינגו החדשה – בטיחות:

הטווינגו משווקת כסטנדרט עם 4 כריות אוויר (כמו בקליאו) - שתיים קדמיות ושתיים צדיות המגנות הן על הראש והן על בית החזה. אבזור בטיחות נוסף כולל מערכת בקרת יציבות ESP, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, עיגוני ISOFIX מאחור, מגביל מהירות ועוד. הטווינגו החדשה טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון NCAP האירופאי.

 

רנו טווינגו החדשה – אבזור:

האבזור הבסיסי בדגם כולל מערכת שמע מקורית הכוללת כניסת USB ודיבורית BT וכן אפליקציה סלולרית המותאמת לרכב וכוללת גישה מהירה לניווט, טלפון/אנשי קשר, מוזיקה ואף הקראה של הודעות טקסט (עם תושבת למכשיר הסלולרי). בנוסף לכך ישנם חלונות חשמל קדמיים (האחוריים נפתחים לצד בלבד), מחשב דרך, שליטה מההגה על השמע (ידית מאחורי ההגה) כיוון ידני למראות הצד ועוד.

 

ברמות האבזור הגבוהות יותר ניתן למצוא מערכת בקרת אקלים, מסך מגע מרכזי R-LINK, בקרת שיוט, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מראות צד חשמליות, חישוקים "15 קלים, חלון גג עם כיסוי רך נפתח ועוד.

 

כמו בכל דגמי רנו החדשים, גם הטווינגו מוצעת עם שלל אופציות להתאמה אישית של העיצוב החיצוני ושילובי הצבעים בתא הנוסעים – מושבים ופלסטיקה דקורטיבית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • יוחנן

    האם אפשרי בארץ ליבוא אותו באופן אישי, והיכן יוכלו לקבל טיפולים אם אין אותו בחברה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוחנן

    ביצועים על הנייר נהדרים , ואם יביאו אותו וגם המחיר כמו הc1 , אני חושב שיהיה להיט, . כי זה מה שאני מחפש, קטן , מהיר , זול וחסכוני (32 ליטר לק"מ, ) ואני לא עובד ברנו,

    כתובת URL מקוצרת: