רנו חושפת את הגרסה הפרקטית יותר של הטליסמן החדשה, עם נפח תא מטען של 572 ליטר ועיצוב חיצוני מרהיב למדי.

2016 רנו טליסמן סטיישן אסטייט
רנו חושפת לראשונה את הטליסמן אסטייט (סטיישן).

כחודשיים לאחר שחשפה לראשונה את הטליסמן סדאן, המשפחתית הגדולה החדשה של רנו המחליפה את הלגונה ומתחרה בפאסאט של פולקסווגן, רנו חושפת היום (ד') את גרסת הסטיישן (אסטייט) של הטליסמן אותה היא תציג בבכורה עולמית לקהל הרחב בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא.

 

כחלק מהאופנה הנוכחית, גרסת הסטיישן של הטליסמן זהה בגודלה לגרסת הסדאן כך שתא המטען נבדל במפתח גדול יותר לנוחות הטענה משופרת יחד עם אפשרות לשאת חפצים גבוהים יותר. לדגם אורך של 4.86 מטר, רוחב של 1.87 מטר, גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 2.81. המרווח לנוסעים זהה בין שתי גרסאות המרכב, למעט מרווח ראש בסטיישן הגדול יותר ב-30 מ"מ.

 

נפח תא המטען בדגם הסטיישן, עד גובה המדף העליון, עומד על 572 ליטר שהם 36 ליטר פחות מגרסת הסדאן. עם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,700 ליטר ומשטח הטענה באורך של 2.01 מטר. את דלת תא המטען הנפתחת חשמלית (אופציה) ניתן לפתוח ללא מגע באמצעות נפנוף של כף הרגל מתחת לפגוש האחורי.

 

 

כמו הטליסמן סדאן, גם גרסת הסטיישן מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של רנו-ניסאן  וגם כאן רנו מציעה מערכת בולמים אדפטיבית עם חמישה מצבים לבחירה (שליטה על ההיגוי, תיבת ההילוכים, מנוע ובולמים) והיגוי לכל הגלגלים דרך מערכת  4Control  (המעודכנת) של החברה.

 

רנו תציע את הטליסמן סטיישן עם אותם מנועים של גרסת הסדאן: 1.6 ליטר טורבו בנזין בהספקים של 150 כ"ס ו-200 כ"ס, 1.4 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק של 110 כ"ס או 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 130 כ"ס או 160 כ"ס בגרסת הטווין-טורבו של מנוע זה. מנועי הבנזין משודכים לתיבת 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים, מנועי הדיזל יוצעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית (למעט דגם ה-160 כ"ס) או לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.