רנו טליסמן החדשה נחשפה - מחלפית הלגונה

רנו טליסמן היא המשפחתית הגדולה והחדשה של רנו המחליפה בחברה את הלגונה שלא זכתה להצלחה.

2016 רנו טליסמן
רנו טליסמן - המשפחתית החדשה של רנו ומחליפת הלגונה.

רנו הסירה היום (ב') את הלוט מעל רנו טליסמן (Talisman), המשפחתית הגדולה החדשה של רנו שתתחרה החל מ-2016 בסקודה סופרב החדשה, פולקסווגן פאסאט ועוד. הטליסמן מחליפה ברנו את הלגונה, שלא שווקה בדורה האחרון בישראל ושלא הצליחה להתחרות במובילות הסגמנט באירופה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הטליסמן מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של רנו-ניסאן אותה היא חולקת עם האספאס החדש שהוצג לאחרונה. עם אורך של 4.86 מטר, רוחב של 1.87 מטר, גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 2.81 מטר, הטליסמן מציגה מידות דומות למתחרות הישירות שלה.  נפח תא המטען בדגם גדול במיוחד ועומד על 608 ליטר וברנו מבטיחים מרווח ברכיים אחורי גדול במיוחד.

 

היצע המנועים בדגם דומה למוצע עם האספאס וכולל שני מנועי טורבו בנזין TCe  ושלושה מנועי טורבו דיזל dCi. מנועי הבנזין מבוססים על מנוע 1.6 ליטר טורבו בשתי גרסאות הספק של 150 כ"ס ו-200 כ"ס. המנוע ישודך לתיבת EDC חדשה (כפולת מצמדים) עם 7 הילוכים לעומת 6 הילוכים בתיבת ה-EDC המוכרת של רנו.

 

היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.4 ליטר חדש בהספק של 110 כ"ס, ומנוע 1.6 טורבו דיזל שיוצע בגרסה הרגילה עם 130 כ"ס או בגרסת טווין-טורבו עם 160 כ"ס. למעט מנוע הבסיס שיוצע עם תיבה ידנית בלבד, במנועים החזקים יותר תוצע גם תיבת EDC  - סטנדרט בגרסת ה-160.

 

2016 רנו טליסמן תא הנוסעים
תא הנוסעים מאופק בעיצובו אך איכותי, טכנולוגי ומרווח.

 

אם הלגונה היוצאת הייתה בעלת עיצוב "צרפתי קלאסי ורך", הטליסמן המחליפה אותה כבר נשענת על שפת העיצוב העדכנית של רנו מציגה עיצוב "מוצק ובעל נוכחות", כמעט גרמני למהדרין. תא הנוסעים מציג עיצוב מאופק (מידי?) והקונסלה המרכזית עם מסך המולטימדיה האנכי יחד עם לוח המחוונים שהוא מסך מלא, נלקחו ישירות מהאספאס החדש.

 

רנו ציידה את הטליסמן בשפע של טכנולוגיה, כולל היגוי לכל ארבעת הגלגלים (כמו באספאס) לטובת ניהוג עירוני של מכונית קטנה בעיר וחידוד של יכולת הפנייה בנסיעה בכביש המהיר. כמו כן ניתן למצוא תאורת LED ראשית תצוגה עילית, מושבים קדמיים עם עיסוי ואוורור, מסך מרכזי "8.7 עם מערכת R-Line 2, מערכת חנייה אוטו', ברור מצבי נהיגה (כולל בולמים אדפטיביים בדגמים היקרים יותר) וכמובן מערוכת בטיחות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • איתן

    תא נוסעים בהשראת XC90. עובדים כמו הסינים הצרפתים:))

    כתובת URL מקוצרת: