רנו קדג'אר – כל הפרטים על הדגם

רנו קדג'אר יוצע עם שלושה מנועים בהספקים של 110-130 כ"ס, תיבה הילוכים ידנית או EDC כפולת מצמדים ובגרסתו החסכונית ביותר יציע צריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר.

2015 רנו קדג'אר
רנו קדג'אר - מעוצב, מאובזר ועם מנועים חזקים וחסכוניים.

לפני כשלושה חודשים, רנו חשפה לראשונה את הקורסאובר הקומפקטי החדש שלה – רנו קדג'אר – ובימים הקרובים היא תחל בשיווקו של הדגם בשוק הבית הצרפתי ובמהלך החודשים הבאים הדגם ישווק בכל אירופה וגם כאן בישראל. מחירו ההתחלתי של הדגם בצרפת עומד על כ-25,500$.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקדג'אר (Kadjar) מהווה ברנו את המחליף לקולאוס והוא מבוסס על הקשקאי החדש של ניסאן כאשר שני הדגמים חולקים אותה פלטפורמת CMF המודולרית של רנו-ניסאן. לשני הדגמים בסיס גלגלים זהה של 2,646 מ"מ, אך העיצוב השונה – והמוצלח יש לומר – שרנו העניקה למרכב האריכו וניפחו את הדגם לאורך של 4,449 מ"מ (4,377 מ"מ בקשקאי) ולרוחב של 1,836 מ"מ (1,806 בקשקאי).  הקאדג'ר אמנם לא רכב שטח, אך הוא מצויד במרווח גחון גדול יחסית לסגמנט בו הוא מתחרה  של 19-20 ס"מ.

 

עם גובה של 1,607 מ"מ, הקדג'אר גם גבוהה יותר ב-17 מ"מ מהקשקאי. התוספת של כמה סנטימטרים לאורך ולרוחב אפשרו לרנו להגדיל גם את נפח תא המטען, 472 ליטר לעומת 401 ליטר בקשקאי ונפח של 1,478 ליטר עם קיפול המושבים. דגם הבסיס רושם על המאזניים משקל קל יחסית של 1306 ק"מ והדגם הכבד ביותר מוסיף למשקל 230 ק"ג.

 

רנו קדג'אר – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

עם השקת הדגם, רנו תציע את הקדג'אר עם שלושה מנועים, מנוע טורבו בנזין אחד בנפח 1.2 ליטר ושני מנועי טורבו דיזל בנפחים של 1.5 ליטר ו-1.6 ליטר, כולם בתקן אירו 6. רק מנוע אחד (1.5 דיזל) יוצע נכון לעכשיו עם תיבת הילוכים אוטו' - EDC שישה הילוכים כפולת מצמדים – ורק דגם הדיזל הבכיר מוצע עם אופציה להנעה כפולה 4WD.

 

מנועי הבנזין:

אנרג'י TCe130  - מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח 1.2 ליטר בהספק מרבי של 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומספק בדגם ביצועים של 10.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 17.85 ק"מ לליטר.

 

מנועי הדיזל:

אנרג'י dCi110 – מנוע ארבעה צילינדרים טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק מרבי של 110 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד (25.5 קג"מ עם תיבה אוטו'). מנוע זה הוא המנוע היחיד עם השקת הדגם המשודך לתיבה אוטו', ידנית כסטנדרט. עם מנוע זה לדגם ביצועים של 11.9 שניות 0-100 קמ"ש (אוטו': 11.7 ש') ומהירות מרבית של 182 קמ"ש (אוטו': 181 קמ"ש). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 26.3 ק"מ לליטר.

 

אנרג'י dCi130 – מנוע ארבעה צילינדרים טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 130 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה ניתן לבחור גם בהנעה כפולה. עם מנוע זה לדגם ביצועים של 9.9 שניות 0-100 קמ"ש (4WD – 10.5 ש') ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר או 20.4 ק"מ לליטר עם הנעה כפולה.

כל נתוני צריכת הדלק הם לחישוקי " 17 וצמיגי 215/60, הדגם מוצע כאופציה גם עם חישוקי "19 וצמיגי  225/45 M&S.

 

דגמי ההנעה הקדמית מצוידים בבורר מצבי שטח המשנה את תוכנת מערכת בקרת האחיזה ואילו דגם ההנעה הכפולה מצויד בבורר בעל שלושה מצבים – הנעה קדמית בלבד 2WD, כפולה קבועה או אוטו' – המערכת מכניסה את הגלגלים מאחור לפעולה בהתאם למצב האחיזה, בכביש או בשטח (לדגם מרווח גחון של 20 ס"מ).

 

2015 רנו קאדג'ר
תא נוסעים מאופק לעומת העיצוב החיצוני.

 

אבזור ובטיחות:

ברשימת האבזור של הקדג'אר ניתן למצוא, בין היתר, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ומגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, שתי כניסות USB קדמיות, מערכת מולטימדיה (מהדור החדש), תאורה ראשית בטכנולוגיית LED עם טווח תאורה דינאמי, מערכת חנייה אוטו', בלם יד חשמלי ועוד.

 

כמו הקשקאי, גם הקדג'אר מצויד בשלל מערכות בטיחות מתקדמות (כסטנדרט או כאופציה), כולל מערכת בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועצמים באזורים מתים, מערכת זיהוי תמרורים ועוד. הדגם עדיין לא נבחן במבחני ריסוק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • נו, באמת...

    אל תגזימו חבריה! 160K עבור קרוסאובר קומפקטי ברמת אבזור בסיסית ולא 4X4??? :)
    נו באמת, אל תצחיקו אותי. היבואן רנו כנראה ירחב על קדג'אר לבד במחיר כזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • האזרח הקטן

    המחיר יהיה קרוב יותר ל 180k !!!<br />התירוץ הרשמי - מנוע דיזל לתיבה אוטומטית והמס הירוק. אבל הסיבה האמיתית היא הצורך הבלתי נילאה של היבואן לעשות רווח של לא פחות מ 50k לרכב!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • קרסו אל תפשלו

    השיפור מדהים, השאלה היא מה המחיר. עם מנוע הדיזל, תיבה אוטו' ומחיר של 160 אלף שקל לרמת אבזור בסיסית הוא יכול להיות להיט. אם בקרסו יתמחרו אותו כמו הקשקאי, אין לדגם סיכוי.

    כתובת URL מקוצרת: