שברולט וולט נוחתת בישראל

שברולט וולט נוחתת בישראל לצורך תקינה, תחילת השיווק ונושא הטעינה הביתית לא סגור עדיין.

שברולט וולט בישראל  צילום:רונן טופלברג

UMI, יבואנית שברולט לישראל, הביאה לישראל מספר רכבים מדגם שברולט וולט החשמלית לצורך ניסוי ותקינה. בשברולט עדיין קוראים לה מכונית חשמלית, אך למעשה זו מכונית היברידית הכוללת מנוע חשמלי ומאריך טווח על בסיס מנוע בעירה פנימית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

שברולט וולט, שהוצגה כקונספט לראשונה ב-2008 ודרסת הייצור החלה להימכר בשלהי 2010, היא מכונית 4 מושבים שעיקר ההנעה שלה מבוססת על מנוע חשמלי בהספק של 150 כ"ס ו-37.5 קג"מ ומאריך טווח, מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק של 74 כ"ס, הטוען את הסוללות בהתאם לצורך לפי מערכת ניהול ממוחשבת. באופן עקרוני, הוולט נחשבת למכונית חשמלית אך בפועל ובעת הצורך גם מנוע הבנזין משתתף בהנעת הגלגלים כך שלמעשה הוולט היא מכונית היברידית לכל דבר ועניין. ביצועים? יותר מסבירים למשפחתית כמו הוולט עם 8.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת של 160 קמ"ש.

 

טווח הנסיעה החשמלי לפי ה-EPA עומד על 53 ק"מ וטווח הנסיעה הנוסף באמצעות מאריך הטווח עומד על 534 ק"מ. לוולט מיכל דלק בנפח 35.2 ליטר. בסקר שנערך בקרב בעלי שברולט וולט, נמצא שהם מתדלקים בממוצע כל 1,600 ק"מ, כלומר שצריכת הדלק המשולבת עומדת על 45.5 ק"מ לליטר. זה אמנם רחוק מההצהרה של 1 ליטר לכל 100 ק"מ כפי שג'נרל מוטורס הצהירה בתחילה, אך זו עדיין צריכת דלק מאוד משכנעת במבחן המציאות.

 

בשל מחירה הגבוהה של הוולט, שברולט תציע בעתיד הקרוב את הוולט עם מערך סוללות שיספיק רק ל-30 ק"מ ולא לכ-60 ק"מ. צעד זה נעשה גם בשל הסיבה שמלכת המכירות בתחום הירוק, טויוטה פריוס, תשיק השנה את הפריוס הנטענת שתציע טווח נסיעה חשמלי של 20 ק"מ. לוולט גרסה אירופאית זהה תחת המותג אופל הנקראת אמפרה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות