שברולט מאליבו 2012 החדשה תוצע גם עם מנוע 2.0 ליטר

שברולט, שתשווק לראשונה את המאליבו החדשה באירופה, תצייד אותה במנוע בנזין 2.0 ליטר 164 כ"ס ובמנוע טורבו דיזל בנוסף.

שברולט מאליבו 2012

שברולט תחשוף את המאליבו 2012 החדשה לקהל האירופאי בתערוכת פרנקפורט הקרובה וזו תהיה גם הפעם הראשונה בה הדגם הזה ישווק באופן סדיר באירופה. עבור תחילת שיווק הדגם באירופה במהלך 2012, שברולט תצייד את המאליבו החדשה במנוע בנזין וטורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטר ארבע צילינדרים, בעל הספק של 164 כ"ס, כמעט וזהה להספקו של מנוע ה-2.4 ליטר המשרת את המאליבו הנוכחית עם 169 כ"ס. לא ניתן לשווק רכב באירופה בלי מנוע דיזל בהיצע ולכן המאליבו החדשה תוצע באירופה עם עם מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל בהספק של 169 כ"ס. עבור השוק האמריקאי, המאליבו החדשה תוצע עם מנוע 2.5 ליטר 4 צילינדרים חדש בהספק של 185 כ"ס. בישראל ככל הנראה תוצע המאליבו החדשה עם שתי יחידות ההנעה 2.0 ו-2.5, האחת עבור השוק המוסדי והשנייה עבור השוק הפרטי.

 

המאליבו החדשה תוצע עם מבחר של עשרה מנועים בסה"כ כאשר לכל שוק יתאימו את יחידת ההנעה שלה. בסין לדוגמה תשווק המאליבו החדשה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 185 כ"ס. יחידת הנעה נוספת אשר תוצע במאליבו ECO מבוססת על מנוע 2.4 ליטר ומערכת מיקרו-היברידית eAssist בהספק של 180 כ"ס ותוספת של15 כ"ס ממנוע העזר החשמלי בהתאם לדרישה. צריכת הדלק של דגם ה-ECO עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.

 

לא ברור מדוע בג'נרל מוטורס החליטו שלא לצייד (נכון לעכשיו) את המאליבו החדשה במנועים של אופל כדוגמת ה-2.0 ליטר טורבו 220 כ"ס, אך כנראה שבג'נרל מוטורס רוצים לשמור על הבידול בין ביואיק ריגל היוקרתית יותר לבין המאליבו העממית יותר.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/3TOaH951jdM?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • ניצן

    כל הכבוד לשברולט על העיצוב החדש, פשוט מרשים מכל זווית.

    כתובת URL מקוצרת: