שברולט מאליבו 2014 בישראל – מתיחת פנים

שברולט מאליבו 2014 החדשה נוחתת בישראל לאחר מתיחת פנים מקיפה, תוצע במחיר של 175,900 שקל.

2014 שברולט מאליבו

בשקט בשקט, UMI - יבואנית שברולט בישראל, משיקה את מאליבו 2014 החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים שבוצעה בדגם, זאת פחות משנה מאז שהמאליבו משווקת בישראל. מתיחת הפנים למאליבו הוצגה בשוק האמריקאי כבר לפני כשמונה חודשים, פחות משנתיים לאחר שהחל שיווקו של הדגם החדש שם, וזאת בשל ביקורת שלילית על הדגם בעיקר בתחומי הנוחות, הגימור והמרווח לנוסעים מאחור ובדיוק בנקודות אלו, שברולט טיפלה במתיחת הפנים לדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עיקר השינוי החיצוני במאליבו 2014 הוא בחזית המקבלת גריל חדש, גדול ובולט, המעניק לדגם מראה אתלטי ויוקרתי יותר. בכדי לשפר את המרווח לנוסעים מאחור, שברולט עיצבה מחדש את המושבים הקדמיים מה ששיפר את מרווח הברכיים ב-32 מ"מ. בנוסף לכך, שברולט עיצבה מחדש את הקונסולה המרכזית בין המושבים וזו כוללת כעת כיסי אחסון למכשיר הסלולרי (לנהג ולנוסע), מחזיקי כוסות שעוצבו מחדש ומעשנת מרכזית ארוכה יותר. גימור איכותי יותר בתא הנוסעים, משלים את השינויים הנראים לעין.

 

בצד המכני, מנוע ה-2.0 ליטר טורבו זכה לעדכון בדגם 2014. ההספק אמנם נשאר על 259 כ"ס, אך המומונט המרבי גבוה יותר ועומד על 40.6 קג"מ לעומת 36 קג"מ בדגם היוצא. שברולט שיפרה גם את תיבת ששת ההילוכים האוטו' של הדגם שמציעה לפי שברולט, פעולה חלקה יותר והעברות הילוכים מהירות יותר. הביצועים לא השתנו עם 6.3 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 249 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת העומדת על 10.2 ק"מ לליטר. בנוסף לכך, שברולט עדכנה את כיול המתלים (למעשה הוחלפו באלו של האימפלה) וההיגוי לטובת נוחות נסיעה משופרת והתנהגות כביש מהנה יותר.

 

 

רשימת האבזור של הדגם' המוצע ברמת גימור אחת בלבד, לא השתנתה וכוללת כסטנדרט מסך מגע מרכזי עם כניסת USB+AUX, דיבורית BT ושישה רמקולים, 10 כריות אוויר, בקרת אקלים דו אזורית, התנעה מרחוק, בקרת שיוט, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד. המחיר התייקר במעט ועומד על 175,900 שקל.

 

 

2014 שברולט מאליבו החדשה:

 

2012 שברולט מאליבו:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • חלום

    אוטו לא בולט לעין עים מנוע מיפלצת . מי שלא נסע על זה לא מבין מזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בבון

    הרכב אמריקאי בגודל וברכות. ההגה לא באמת מסיט את הרכב כפי שאתה מצפה ממנו ויש טווח משמעותי של חוסר בטחון. צריכת הדלק 1:7 לא באמת מתרגמת להנאה מנהיגה או נהיגה מהירה. המתלים מתאימים לנסיעה ביבשת החדשה לא בכבישים הררים ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • גלעד

    אל תעשה השוואה בין רכבי ספורט מוגדשים לבין רכבי מנהלים מוגדשים.<br />רכבי ספורט נמצאים בנישה משלהם והדגש הוא על ביצועים שלא בקו ישר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אזרח

    עכשיו הרכב המנהלים ליסינג הזה מאיץ ב6.3 למאה שזה יותר מהיר מקליאו RS אודי TT ואפילו מרצדס s class 400h<br /><br />כבר לא צריך לשלם הרבה בשביל ביצועים

    כתובת URL מקוצרת: