שברולט מאליבו החדשה – בסקירה ראשונה (וידאו)

שברולט מאליבו החדשה תשווק בארה"ב בתחילת 2012 ולראשונה ללא מנוע V6. והדגם הראשון יצויד במנוע 2.4 ליטר 182 כ"ס eAssit.

שברולט מאליבו 2013 החדשה

שברולט מאליבו החדשה, תשווק בארה"ב בתחילת 2012 כדגם 2013 ואלינו היא צפויה להגיע לקראת סוף 2012. הדור השמיני של המאליבו (והרביעי בעידן החדש) יהיה הדור הראשון שלא יעשה שימוש במנועי V6 ובטח שלא ב-V8 כמו הדור הראשון.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עם תחילת השיווק תצויד המאליבו החדשה ביחידת הנעה מוכרת בנפח 2.4 ליטר 182 כ"ס המשרתת את להקרוס וביואיק ריגל החדשה (שכבר נמצאת בישראל לצרכי תקינה). המנוע כולל מערכת מיני-היברידית eAssist שנחשפנו אליה מדגמי ביואיק השונים. מערכת זו בעלת מנוע חשמלי בהספק של 15 כ”ס אשר נועד לסייע למנוע הבנזין בזמן האצות ובכך להפחית את צריכת הדלק שצפויה לעמוד על כ-16 ק”מ לליטר לנסיעה בינעירונית ו-11 ק”מ לליטר בנסיעה עירונית, זאת לעומת המאליבו 2.4 הנוכחית המציעה 14 ק"מ לליטר ו-9.35 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

שברולט מאליבו החדשה, יושבת על פלטפורמת אפסילון II של ג'נרל מוטורס המשמשת גם את אופל אינסיגניה וביואיק ריגל (הזהה לאינסיגניה). שברולט המכוונת את המאליבו החדשה להתנהגות כביש אירופית, קיצצה את בסיס הגלגלים ב-11.43 ס"מ לעומת המאליבו הנוכחית שלה בסיס גלגלים של 2,852 מ"מ. למרות זאת בשברולט מציינים שהמאליבו החדשה רחבה יותר ב-6.35 ס"מ, כסוג של פיצוי על הקטנת המרווח מאחור.

 

כחצי שנה לאחר השיווק, תחשוף שברולט יחידת הנעה חדשה לחלוטין עבור המאליבו בנפח 2.5 ליטר 4 צילינדרים בהספק הצפוי לעמוד על כ-200 כ”ס (הערכה בלבד). כל המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטו'. בסין תשווק המאליבו החדשה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 185 כ"ס, אך אנחנו עדיין לא יודעים לספר האם הוא ישווק גם בשווקים אחרים.

 

{iframe width="576" hight="358"}http://www.youtube.com/embed/3TOaH951jdM?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

  • אלי

    לצערי אני רוכש שלברולט מי 1987 נכה צהייל חבל מאוד שהמחיר יורד כמו מים לצערי המון חברים מהשיקום היום מעדיפים משהו שלא נופל במחיר בצורה דרסטית יש ירידה ויש שמירת ערך וחבל כי זה מגביל אותנו כאשר אנחנו צריכים להחליף פער המחירים לא נותן לנו להגיע לשברולט ומעדיפים יפני וחבל לצומת ליבם של בעלי החברה ואני לא יחיד

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    זו ללא ספק המכונית הבאה שלי. אולי לא הכי חסכונית ואולי לא הכי אמינה אבל מכונית שכייף לחיות איתה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שברולט

    המאליבו החדשה פשוט מדהימה בעיקר מאחור, אבל אני לא מת על הנדסת האנוש מלפנים, זה תמיד נראה מבולגן כמו בלהקרוס

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    כיום רוב מכוניות המנהלים האירופאיות משעממות בעיצוב שלהן והמאליבו החדה מציגה מפגן של עיצוב כוחני ומרשים

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    כנראה שהמשבר בכל זאת עשה שם משהו טוב

    כתובת URL מקוצרת: