תוספת כוח: אודי מציגה RS6 ו-RS7 פלוס

גרסאות ה-PLUS לאודי RS6 אוונט ו-RS7 ספורטבק מציעות הספק מרבי של 605 כ"ס ונתון תאוצה של 3.7 שניות 0-100 קמ"ש.

2015 אודי RS7 PLUS
גרסאות ביצועים (PLUS) לאודי RS6 אוונט ואודי RS7 ספורטבק.

אודי ממשיכה להחדיר את גרסאות ה-"PLUS" שלה לדגמי הביצועים של החברה ולאחר שחשפה את ה-S8 PLUS מוקדם יותר שנה, היא מציגה כעת את גרסאות הפלוס לאודי RS6 אוונט ולאודי RS7 ספורטבק.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

שני הדגמים עושים שימוש באותו מנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו של ה-S8 PLUS שהוא גרסה משופרת למנוע המשרת כיום את שני הדגמים. ההספק המרבי זוכה לתוספת של 45 כ"ס לעומת דגמי ה-RS "הרגילים" לכדי הספק מרבי של 605 כ"ס בין 6,100-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ שלא השתנה ומתקבל בין 1,750 ל-6,000 סל"ד. מצד גדישת יתר במנוע הפועל לזמן קצוב מעלה את המומנט המרבי לכדי 76.4 קג"מ בין 2,500-5,500 סל"ד.

 

משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל הגלגלים (הנעת קוואטרו באודי), המנוע המשופר מספק בגרסאות הביצועים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות, שיפור של 0.2 שניות לעומת גרסאות ה-RS הרגילות של שני הדגמים. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, אך בתוספת של חבילה דינאמית ניתן להגביל את המהירות המרבית ל-280 קמ"ש  או 305 קמ"ש. המנוע שכולל מערכת ניהול צילינדרים ("צילינדר לפי דרישה") המאפשרת את פעולת המנוע גם על 4 צילינדרים בלבד מתוך השמונה מאפשרת לדגמים לרשום צריכת דלק משולבת של כ-10.5 ק"מ לליטר.

 

אודי RS7 תא הנוסעים.
מושבי RS כסטנדרט.

 

ברירת המחדל של מערכת הקוואטרו היא בחלוקת מומנט של 40% לפנים ו-60% מאחור, כאופציה הרוכשים יכולים להוסיף "דיפרנציאל ספורט" המאפשר חלוקה של המומנט בין שני הגלגלים הנמצאים על אותו הציר. שני הדגמים מצוידים כסטנדרט בקפיצי אוויר המאפשרים את הנמכת המרכב ב-20 מ"מ בבחירה במצב "דינאמי" בבורר מצבי הנהיגה. שני הדגמים זכו בנוסף לכיול חד יותר של ההיגוי והמתלים לעומת גרסאות ה-RS הרגילות של הדגמים.

 

אודי RS6 אוונט פלוס ואודי RS7 ספורטבק פלוס מצוידות בחישוקי "21 כסטנדרט עם צמיגים במידה של 285/30 ו-275/30 בהתאמה. שני הדגמים מצוידים במערכת בלימה משודרגת, אותה ניתן לשדרג כאופציה לצלחות בילום קרמיות. גימור בטיטניום מט במראות הצד ובפגוש הקדמי יחד עם הכיתוב קוואטרו, מבדילים חיצונית בין הגרסאות הרגילות לגרסת הביצועים של הדגמים. שני הדגמים מגיעים עם מושבי RS חובקים כסטנדרט, אותם ניתן לבחור בריפוד עור מלא או עור משולב באלקנטרה.

 

אודי RS6 אוונט PLUS:

 

אודי RS7 ספורטבק PLUS:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות