תמונות ופרטים ראשונים של מאזדה 3 החדשה נחשפים ברשת, מספר שעות לפני החשיפה הרשמית היום בלילה.

2013 מאזדה 3 החדשה

הפורום הצ'כי (auto forum) עושה זאת שוב לפני כולם וחושף תמונות רשמיות ראשונות של מאזדה 3 החדשה 2013 (דור שלישי לדגם) אשר תיחשף בבכורה עולמית הלילה במספר מוקדים בעולם במקביל. לישראל תגיעה מאזדה 3 החדשה כבר בקרוב, עניין של חודש עד חודשיים.

 

העיצוב כצפוי, לפי תמונות ריגול רבות של הדגם אליהן נחשפנו בעבר, נשען על שפת העיצוב KODO של מאזדה עם דמיון רב למאזדה 6 החדשה, מוצלח יותר מה-3 היוצאת עם מראה מודרני השומר על החזות והתדמית הספורטיבית של המותג.

 

גם תא הנוסעים כפי שניתן לראות ממשיך את המוכר לנו מה-6 החדשה עם עיצוב מנימליסטי, מסך "7 מרכזי ומיעוט של כפתורים בקונסולה המרכזית. מה שכן השתנה במיוחד זהו לוח המחוונים המתבסס על שעון סל"ד גדול קוטר במרכז ובתוכו מסך עבור מד מהירות דיגיטלי. משני צידיו של שעון הסל"S ניתן לראות שעון חום מנוע ודלק בתצוגה דיגיטלית וכן מסך עבור מחשב הדרך.

 

לפי אותו פורום צ'כי, שבדרך כלל מוסר פרטים אמינים, מאזדה 3 האצ'בק החדשה (תוצג גם גרסת סדאן )בעלת מידות של 4,460 מ"מ אורך - התארכה ב-15 מ"מ, 1,795 מ"מ רוחב – גידול של 40 מ"מ, 1,450 מ"מ גובה ובסיס גלגלים שצח ל-2,700 מ"מ לעומת 2,640 מ"מ בדגם המוחלף. נפח תא המטען בדגם ההאצ'בק עומד על 350 ליטר. בזכות הפלטפורמה החדשה, משקלה של ה-3 החדשה יעמוד על קצת פחות מ-1200 ק"ג (תלוי ברמת הגימור).

 

מאזדה 3 החדשה לא תוצע עם מנוע 1.6 ליטר אלא עם מנוע 1.5 ליטר SKYACTIV חדש לו הספק מרבי של 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-15.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד,  מה שמספיק לביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש (הנתונים לתיבה ידנית). מנוע נוסף הוא מנוע ה-2.0 ליטר SKYATIVE שיוצע בשני הספקים של 120 כ"ס או 165 כ"ס (ההספק ישתנה בהתאם לשוק היעד ואוקטן הדלק) ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ המספק ביצועים משכנעים יותר של 8.9 שניות (10.4 שניות עם תיבה אוטו') או 8.2 שניות 0-100 קמ"ש בהתאמה.

 

באירופה תוצע השלוש החדשה גם עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר 150 כ"ס ובארה"ב ואוסטרליה יוצע מנוע 2.5 ליטר בהספק של 195 כ"ס.

 

כמו כל דגמי מאזדה החדשים הבנויים סביב טכנולוגיית SKYACTIV, גם מאזדה 3 החדשה תהנה משלדה קשיחה וקלה יותר, תיבת 6 הילוכים אוטו', מערכת עצור/סע כסטנדרט ובלימה רגנרטיבית i-eloop בדגמי ה-2.0 ליטר.

 

mazda3-2013-1
mazda3-2013-1
mazda3-2013-2
mazda3-2013-2
mazda3-2013-3
mazda3-2013-3
mazda3-2013-4
mazda3-2013-4
mazda3-2013-5
mazda3-2013-5
mazda3-2013-6
mazda3-2013-6
mazda3-2013-7
mazda3-2013-7
mazda3-2013-8
mazda3-2013-8
mazda3-2013-9
mazda3-2013-9
mazda3-2013-10
mazda3-2013-10
mazda-3_2014r_75
mazda-3_2014r_75
mazda-3_2014_1r_ad
mazda-3_2014_1r_ad
mazda-3_2014_1_7e
mazda-3_2014_1_7e
mazda-3_2014_1_92
mazda-3_2014_1_92
mazda-3_2014_2a
mazda-3_2014_2a
mazda-3_2014_6c
mazda-3_2014_6c
mazda-3_2014_9b
mazda-3_2014_9b
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_6e
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_6e
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a2
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a2
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a6
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a6
mazda-3_2014_r_0b
mazda-3_2014_r_0b
mazda-3_2014_r_4a
mazda-3_2014_r_4a
mazda-3_2014_r_6d
mazda-3_2014_r_6d
mazda-3_2014__0e
mazda-3_2014__0e
mazda-3_2014__05
mazda-3_2014__05
mazda-3_2014__2e
mazda-3_2014__2e
mazda-3_2014__6f
mazda-3_2014__6f
mazda-3_2014__7a
mazda-3_2014__7a
mazda-3_2014__8f
mazda-3_2014__8f
mazda-3_2014__9d
mazda-3_2014__9d
mazda-3_2014__14
mazda-3_2014__14
mazda-3_2014__15
mazda-3_2014__15
mazda-3_2014__18
mazda-3_2014__18
mazda-3_2014__19
mazda-3_2014__19
mazda-3_2014__21
mazda-3_2014__21
mazda-3_2014__25
mazda-3_2014__25
mazda-3_2014__32
mazda-3_2014__32
mazda-3_2014__39
mazda-3_2014__39
mazda-3_2014__40
mazda-3_2014__40
mazda-3_2014__44
mazda-3_2014__44
mazda-3_2014__48
mazda-3_2014__48
mazda-3_2014__69
mazda-3_2014__69
mazda-3_2014__73
mazda-3_2014__73
mazda-3_2014__77
mazda-3_2014__77
mazda-3_2014__82
mazda-3_2014__82
mazda-3_2014__83
mazda-3_2014__83
mazda-3_2014__85
mazda-3_2014__85
mazda-3_2014__87
mazda-3_2014__87
mazda-3_2014__89
mazda-3_2014__89
mazda-3_2014__96
mazda-3_2014__96
mazda-3_2014__97
mazda-3_2014__97

תגיות: מאזדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.