תמונות ראשונות: מאזדה 3 החדשה 2013

תמונות ופרטים ראשונים של מאזדה 3 החדשה נחשפים ברשת, מספר שעות לפני החשיפה הרשמית היום בלילה.

2013 מאזדה 3 החדשה

הפורום הצ'כי (auto forum) עושה זאת שוב לפני כולם וחושף תמונות רשמיות ראשונות של מאזדה 3 החדשה 2013 (דור שלישי לדגם) אשר תיחשף בבכורה עולמית הלילה במספר מוקדים בעולם במקביל. לישראל תגיעה מאזדה 3 החדשה כבר בקרוב, עניין של חודש עד חודשיים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב כצפוי, לפי תמונות ריגול רבות של הדגם אליהן נחשפנו בעבר, נשען על שפת העיצוב KODO של מאזדה עם דמיון רב למאזדה 6 החדשה, מוצלח יותר מה-3 היוצאת עם מראה מודרני השומר על החזות והתדמית הספורטיבית של המותג.

 

גם תא הנוסעים כפי שניתן לראות ממשיך את המוכר לנו מה-6 החדשה עם עיצוב מנימליסטי, מסך "7 מרכזי ומיעוט של כפתורים בקונסולה המרכזית. מה שכן השתנה במיוחד זהו לוח המחוונים המתבסס על שעון סל"ד גדול קוטר במרכז ובתוכו מסך עבור מד מהירות דיגיטלי. משני צידיו של שעון הסל"S ניתן לראות שעון חום מנוע ודלק בתצוגה דיגיטלית וכן מסך עבור מחשב הדרך.

 

לפי אותו פורום צ'כי, שבדרך כלל מוסר פרטים אמינים, מאזדה 3 האצ'בק החדשה (תוצג גם גרסת סדאן )בעלת מידות של 4,460 מ"מ אורך - התארכה ב-15 מ"מ, 1,795 מ"מ רוחב – גידול של 40 מ"מ, 1,450 מ"מ גובה ובסיס גלגלים שצח ל-2,700 מ"מ לעומת 2,640 מ"מ בדגם המוחלף. נפח תא המטען בדגם ההאצ'בק עומד על 350 ליטר. בזכות הפלטפורמה החדשה, משקלה של ה-3 החדשה יעמוד על קצת פחות מ-1200 ק"ג (תלוי ברמת הגימור).

 

מאזדה 3 החדשה לא תוצע עם מנוע 1.6 ליטר אלא עם מנוע 1.5 ליטר SKYACTIV חדש לו הספק מרבי של 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-15.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד,  מה שמספיק לביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש (הנתונים לתיבה ידנית). מנוע נוסף הוא מנוע ה-2.0 ליטר SKYATIVE שיוצע בשני הספקים של 120 כ"ס או 165 כ"ס (ההספק ישתנה בהתאם לשוק היעד ואוקטן הדלק) ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ המספק ביצועים משכנעים יותר של 8.9 שניות (10.4 שניות עם תיבה אוטו') או 8.2 שניות 0-100 קמ"ש בהתאמה.

 

באירופה תוצע השלוש החדשה גם עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר 150 כ"ס ובארה"ב ואוסטרליה יוצע מנוע 2.5 ליטר בהספק של 195 כ"ס.

 

כמו כל דגמי מאזדה החדשים הבנויים סביב טכנולוגיית SKYACTIV, גם מאזדה 3 החדשה תהנה משלדה קשיחה וקלה יותר, תיבת 6 הילוכים אוטו', מערכת עצור/סע כסטנדרט ובלימה רגנרטיבית i-eloop בדגמי ה-2.0 ליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

  • אישימוטו

    טויוטה קורולה החדשה...תאכל את המאזדה 3 בלי מלח..תחכו ותראו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • Fadi

    תארו לעצמכם רכב עם עיצוב כזה יפה ומנוע 165 כ׳ס על משקל 1200 קגם פשוט קורע! יבואן מזדה בחייייאת אמק תכניס את המנועים החדשים ארצה, עזוב אותנו מהזבל של פעם!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    1.5 תתאים רק לליסינג

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    לראשונה אין מנוע 1.6 אלא מנוע 1.5. שימו לב שהנתון של ההאצה 10.8 שניות ל - 100 קמ"ש מתייחס לתיבה ידנית!!!<br />בתיבה אוטומטית הנתון יהיה פחות טוב משמעותית מה מצביע על כיוון של רכב שאינו מתחרה כראוי עם הטובות בקטגוריה.<br /><br />אני מאוד מקווה שאני טועה. סך הכל מאזדה עושים מכוניות טובות מאוד. גם נראות לא רע וגם אמינות ובנויות היטב.<br /><br />בכל מקרה הם לא יוכלו לתמחר את המנוע 1.5 אוטו' במחיר של משפחתית מן השורה כמו שסובארו עשו. זו תהיה חמדנות יתר מצד היבואן וכישלון צפוי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דור17

    היא לא תוצע עם מנוע 1.6 אלא עם מנוע 1.5 והגיר יהיה 6 הילוכים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • בונפרטה

    כל המנועים חדשים לחלוטין, המכונית קלה יותר, התיבה מהירה וחסכונית יותר. מה רע במנוע 2.0 עם 120 כ"ס ו-21 קג"מ על מכונית שמשקלה 1200 ק"ג? <br /><br />זה הרבה יותר חסכוני ממנוע טורבו קטן בעל נתונים דומים, בחיים האמיתיים כמובן ולא על דף הנייר ובמעבדה!!! היפנים עושים עבודה טובה יותר מהאירופאים. אמין יותר, חזק כמו וחסכוני יותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נפוליון בונפרטה

    זה מכוער לראות כיצד יצ**** מנסה למקסם בתרמית את הרווחים שלו ע"י מכירת רכב עם מנוע מיושן.<br /><br />מצד אחד מפקיעים מחיר על מנוע חסכוני מתקדם, ומצד שני מנסים לדחוף לנו מנוע מיושן בעל נפח גדול במחיר שחושף את תרמית תמחור המנועים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה ר

    הביצועים טובים (בטח 9.8 באוטו') ואם הוא חסכוני, הוא מתחרה טוב של ה-TSI122 של הגולף. דווקא יציאה מעניינת של מאזדה, מנוע עם מומנט טוב של 20 קג"מ אבל עם צריכת דלק שצריכה להיות נמוכה בשל ההספק הנמוך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רכביסט

    מנוע 2,000 סמ"ק עם 120 כ"ס...?<br />כאילו מה, חזרנו 20 שנה אחורה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • עומר

    בגדול יפה, אבל האם היא תשאר עם המנוע 1.6 העצלן והגיר הישן ????

    כתובת URL מקוצרת: