שברולט חושפת בבייג'ין את הקרוז החדשה בגרסתה לשוק הסיני, מצוידת במנועים חדשים ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.

2015 שברולט קרוז החדשה

בעוד השוק האמריקאי זכה לאחרונה בקרוז מחודשת שעודכנה קלות במתיחת פנים, עבור השוק הסיני, שברולט מציגה קרוז חדשה לחלוטין שתוכננה ע"י צוות המחקר והפיתוח הגלובלי של שברולט. האם זה אומר שזו הקרוז החדשה שתגיע אלינו ולמדינות נוספות בשנה הבאה? לפי שברולט מדובר בגרסה לשוק הסיני בלבד (CDM), אך אל תתפסו את שברולט במילה שכן למעט הבדלים קטנים בעיצוב ובסיס גלגלים ארוך יותר, זו כניראה אותה הקרוז שנפגוש כאן בעתיד.

 

מה שאנחנו כן יכולים לספר לכם בוודאות הוא שהקרוז החדשה המוצגת כעת בתערוכת בייג'ין, תוכננה מדף חלק ונקי, כולל פלטפורמה חדשה (שתשמש גם את האסטרה הבאה), והיא מצוידת בכל טכנולוגיית ההנעה החדישה ביותר של ג'נרל מוטורס: מנועי Ecotec החדשים שהוצגו לאחרונה ותיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה וראשונה לשברולט – DCG שפותחה עם SIAC הסינית – השותפה של שברולט בסין (והיצרנית של דגמי MG).

 

הקרוז החדשה תשווק בסין עם שני מנועים: 1.4 ליטר טורבו עם הזרקת דלק ישירה SIDI בהספק מרבי של 148 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ, זאת לעומת 140 כ"ס ו-20.4 קג"מ במנוע ה-1.4 טורבו של הקרוז הנוכחית. מנוע נוסף, חדש גם הוא, הוא מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי Ecotec DI בהספק מרבי של 113 כ"ס ומומנט מרבי של 14.9 קג"מ.

 

דגם הטורבו יוצע עם שתי תיבות הילוכים: רובוטית שבעה הילוכים כפולת מצמדים DCG או שישה הילוכים ידנית חדשה שפותחה עבור הקרוז באירופה. הדגם האטמוספרי יוצע עם תיבת שישה הילוכים רובוטית חדשה S6 או תיבת שישה הילוכים ידנית.. לפי שברולט, הקרוז החדשה מציעה צריכת דלק טובה יותר (14-21 אחוז) לעומת הדגם היוצא.

 

העיצוב של הקרוז החדשה נעשה בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של שברולט המכונה בשברולט "Design with a Heartbeat", אותה ראינו מיושמת במאליבו המחודשת לדוגמה. תמונות של תא הנוסעים או פרטים טכניים על הדגם עדיין לא נחשפו, אנחנו כמובן נדאג לעדכן אתכם ברגע שאלו יהיו זמינים.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.