תערוכת שנגחאי 2013: יונדאי מיסטרה

יונדאי מיסטרה, המוגדרת עדיין כקונספט, היא משפחתית גדולה ומעוצבת המיועדת לשוק הסיני בלבד.

יונדאי מיסטה - משפחתית גדולה לשוק הסיני

כמו כל יצרני הרכב בעולם, גם ליונדאי ישנה נוכחות בשוק הרכב הסיני - שוק הרכב הגדול בעולם -וכמו כל היצרנים, גם ביונדאי מבינים את החשיבות של התאמת צי הרכבים שלה להעדפותיו של הצרכן הסיני, ויש לו העדפות שונות משאר העולם, ולכן יונדאי חושפת בתערוכת שנגחאי את המיסטרה (Mistra), קונספט מוכן לייצור למשפחתית גדולה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המיסטרה, אשר תשווק לקראת סוף 2013, פותחה ע"י המיזם הסיני המשותף של ליונדאי עם בייג'ין אוטומוטיב במיוחד עבור השוק הסיני בכדי לספק מענה למשפחות צעירות המחפשות משפחתית גדולה אך לא יקרה, יחסית. כיום, יונדאי משווקת בסגמנט המשפחתיות הגדולות בסין את הסונטה האמריקאית-קוריאנית (i40 עדיין לא משווקת בסין) ומתחתה היא משווקת את האלנטרה (i35) המשפחתית. המיסטרה החדשה תמוקם בין שני דגמים אלו.

 

המיסטרה תהיה זולה יותר מהסונטה, אך היא תציע מרחב מחייה דומה לנוסעים עם אורך של 4.71 מטר, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר. למעשה, אלו מידות זהות ל-i40 האירופאית, הקטנה במעט מהסונטה האמריקאית.

 

הדגם אמנם לא מיועד לשווקים מחוץ לסין, אך הוא בהחלט רומז על עדכון לשפת העיצוב הנוכחית של יונדאי, כפי שראינו בדגמי הקונספט האחרונים של המותג. עיצוב הפנסים מלפנים ומאחור וגריל הצלעות האופקיות שומרים על קשר ישיר לשפת העיצוב הנוכחית ולזהות המותגית, אך שאר העיצוב "רגוע" ויוקרתי יותר לעומת שפת העיצוב הנוכחית של המותג.

 

חברת יונדאי נכנסה לשוק הסיני באיחור רב יחסית, רק משנת 2002, אך כיום היא אחד המותגים עם קצב הצמחיה הגדול ביותר בשוק הסיני, תוך שהיא "גונבות" לקוחות ממותגים מבוססים אחרים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות