הונדה CR-Z ברוכה הבאה לישראל

הונדה CR-Z עושה עלייה לישראל, ההיברידית הספורטיבית הראשונה, גם אם רק לפי העיצוב, המחיר 155,000 ש"ח

הונדה CR-Z הונדה CRXהונדה CR-Z - ספורטיבית אך בכל זאת היברידית עם 3 מצבי נהיגה

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הונדה ישראל מגדילה את ההיצע ההיברידי שלה ומביאה לארץ את ההיברידית הייחודית הונדה CR-Z. ה-CR-Z אמורה נקראת לפי הונדה היברידית ספורטיבית. היא משתמשת ביחידת ההינע ההיברידית המוכרת מהסיוויק IMA, מנוע 1.5 ליטר בנזין שיחד עם מנוע חשמלי בהספק של 13 כ"ס יוצרים הספק של 124 כ"ס. הביצועים? 9.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש לא שיא הספורטיביות אך הונדה מציינת שהנקודה הספורטיבית ב CR-Z זו התנהגות הכביש. לא היינו מצפים מראש מהספק של 124 כ"ס על משקל של 1230 ק"ג לביצועים מרשימים.

 

וידאו: הונדה CR-Z בנסיעת מבחן


ההונדה CR-Z היא למעשה ממשיכתה המודרנית של ההונדה CRX שיוצרה עד שנת 1991. הונדה הייתה אמורה לעשות צעד נוסף לכיוון הספורטיבי ולהציע את ה- CR-Z עם מנוע 1.8 ליטר בנזין ומנוע חשמלי בהספק של 140 כ"ס, אך וויתרה על הרעיון, כנראה מהסיבה שלפי הונדה ה- CR-Z תוצע בעתיד גם עם מנועי בנזין רגילים.

 

בסך הכל יש כאן נסיון מוצלח יחסית של הונדה להראות שהיברידית לא חייבת להיות משעממת ולא הכל סובב סביב צריכת דלק.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

  • יוני כהן

    אבל כל ידנית 1.6 עושה את זה היום, במקום לקחת את כל הפרוייקט הזה צעד קדימה כפי שהיה אמור להיות בהתחלה, הונדה בחרו לצייד את ה cr-z באותה מערכת היברידית של האינסייט ולא במנוע 1.8 ליטר היברידי שהיה אמור לספק 145 כ"ס שהיו מוסיפים את הפלפל הנדרשה להנודה CR-Z

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני כהן

    אבל כל ידנית 1.6 עושה את זה היום, במקום לקחת את כל הפרוייקט הזה צעד קדימה כפי שהיה אמור להיות בהתחלה, הונדה בחרו לצייד את ה cr-z באותה מערכת היברידית של האינסייט ולא במנוע 1.8 ליטר היברידי שהיה אמור לספק 145 כ"ס שהיו מוסיפים את הפלפל הנדרשה להנודה CR-Z

    כתובת URL מקוצרת:
  • בוני

    זה הפרט הכי חושב ידנית עם ביצועים נחמדים 9.9 זה לא כזה רע ובכבישים הנכונים זה יכול להיות נחמד<br />כל הכבוד להונדה על האומץ

    כתובת URL מקוצרת:
  • בוני

    זה הפרט הכי חושב ידנית עם ביצועים נחמדים 9.9 זה לא כזה רע ובכבישים הנכונים זה יכול להיות נחמד<br />כל הכבוד להונדה על האומץ

    כתובת URL מקוצרת: