הונדה אינסייט 2011 – צריכת דלק משופרת ונוחות גבוהה יותר

מהנדסי הונדה שינו את מערכת העצור/סע כך שתאפשר זמן הדממת מנוע ארוך יותר וכן שידרגו את המתלים.

הונדה אינסייט - עכשיו חסכונית יותר ובעיקר נוחה יותר

מהנדסי הונדה ביצועו שני שינויים עיקריים בדגם 2011 של האינסייט. מערכת העצור/סע המקורית המותקנת באינסייט תוכננה עבור מדינות טרופיות בעיקרן תוך התחשבות בלחות, גשם וכו' ולכן המערכת הפסיקה את פעולת המנוע בזמן עמידה ברמזור ל-30 שניות בלבד. כעת, המערכת תוכל להפסיק את פעולת המנוע למשך של 90 שניות במצב ECO. לפי הונדה, הארכת זמן ההשהיה תשפר את צריכת הדלק במספר אחוזים. אותם שינויים ימצאו גם בהונדה ג'אז ההיברידית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הונדה טיפלה בנוסף במערכת המתלים, נקודת החולשה של הדור הנוכחי וזאת בעקבות תלונות רבות של לקוחות על נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש של האינסייט. הונדה שינתה את זוויות המתלים והחליפה את הקפיצים והבולמים וכעת לפי הונדה, האינסייט תציע נוחות גבוהה יחד עם יציבות והתנהגות כביש משופרת.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • רוני

    יש לי 2011- זבל של אוטו, מאוד לא נוח בלשון המעטה.

    כתובת URL מקוצרת: