הונדה חושפת בתערוכת לוס אנג'לס 2010, גרסה חשמלית לג'אז שתגיע לייצור ב-2012.

הונדה גאז EV קונספט

זה היה צעד מתבקש מהונדה, לאחר שהתבססה בשוק הרכבים ההיברידיים, להציג רכב חשמלי. הונדה בחרה בג'אז כסנונית הראשונה לרכב חשמלי, בחירה די מושכלת שכן הונדה ג'אז היא רכב עירוני מובהק המתאים לטווח הנסיעה המוגבל של רכבים חשמליים.

 

הונדה לא מוסרת פרטים על הספק המנוע החשמלי, אך כן מספקת מספר נתוני ביצועים. המהירות המרבית תעמוד על 145 קמ"ש וטווח הנסיעה אוחז גם כן במספר הקסם של 160 ק"מ. טעינת הסוללות משקע בייתי של 120V תדרוש המתנה של כ-12 שעות וטעינה משקע של 240V תקצר את זמן הטעינה בחצי.

 

להונדה ג'אז EV, שלושה מצבי תפעול המוכרים מהונדה C-RZ ההיברידית. מצב Econ, נורמל וספורט. המצב החסכוני מאפשר טווח נסיעה גדול בכ-17% לעומת נסיעה במצב נורמל וכ-25% יותר ממצב ספורט. לפי הונדה, נסיעה במצב ספורט הביצועים מקבילים לרכב עם מנוע 2.0 ליטר בנזין.

 

העיצוב שונה במקצת מהג'אז הרגילה או ההיברידית, בעיקר מלפנים כאשר כל הסבכה הקדמית חסומה ומאחור מוצב מסיט זרימה בכדי לאפשר מקדם גרר נמוך יותר.

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.