הונדה, שלה כיום שלושה דגמים היברידיים בהיצע, מציינת 800 אלף רכבים שנמכרו לאחר ב-12 שנים.

הונדה מציינת 800,000 רכבים היברידיים

הונדה, מציינת 800,000 רכבים היברידיים מתוצרתה אשר נמכרו בעולם, 12 שנה וחודשיים לאחר שהחלה למכור את המכונית ההיברידית הראשונה שלה, הדור הראשון של הונדה אינסייט ביפן בנובמבר 1999.

 

הונדה שיווקה מאז 1999, מספר דגמים היברידיים: אינסייט, סיוויק, אקורד, ג'אז, CR-Z ועוד שני דגמים חדשים הנמכרים רק ביפן, ג'אז שאטל היברידית (גרסת שטיישן לג'אז) והונדה פריד היברידית – מיקרוואן (בשתי גרסאות היברידיות). למעט האקורד שנמכרה בלעדית בשוק האמריקאי בין השנים 2002-2007, כל שאר הדגמים, שבעה במספר, נמכרים במעל ל-50 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2011, מכרה הונדה כ-200,000 מכוניות היברידיות, עליה של 30% לעומת שנת 2010 ובשלוש השנים האחרונות מכרה הונדה כ-500,000 מכוניות היברידיות.

 

בישראל, אמנם הופסק שיווקה של הגרסה ההיברידית לסיוויק, אך הונדה אינסייט נמכרה ב-1032 יחידות ב-2011 והונדה ג'אז היברידית ששיווקה החל רק במרץ 2011, נמכרה ב-856 יחידות, מספר יותר מכפול מגרסאות הבנזין.

 

בניגוד למערכת ההנעה ההיברידית המתקדמת יותר של טויוטה, במערכת ההיברידית של הונדה (IMA), לא ניתן לנסוע על בסיס הסוללה בלבד והמנוע החשמלי רק מסייע למנוע הבנזין. 800,000 רכבים זה מספר יפה לטכנולוגיה חדשה יחסית, אך רק לשם השוואה, טויוטה פריוס לבדה נמכרה במעל ל2 מיליון יחידות ברחבי העולם כאשר ביפן היא כבר שנה שלישית ברציפות המכונית הנמכרת ביותר.

 

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.