חסכונית יותר מפריוס? יונדאי חושפת פרטים חדשים על האיוניק ההיברידית

לקראת חשיפתה של ה-איוניק ההיברידית בשבוע הבא, יונדאי חושפת פרטים חדשים על המתחרה של לפריוס.

יונדאי איוניק
יונדאי איוניק - חסכונית יותר מפריוס, אך רק בהשוואה לדגם היוצא.

לקראת השקתה החודש של יונדאי איוניק ההיברידית בשוק הבית הקוריאני ולקראת חשיפתו של הדגם בבכורה עולמית בתערוכת דטריוט בשבוע הבא, יונדאי חושפת פרטים חדשים על המתחרה הישירה שלה לפריוס של טויוטה, יחד עם עוד כמה איורים חדשים של הדגם.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי חושפת כעת כי האיוניק בעלת צריכת דלק של 22 ק"מ לליטר לפי התקן הקוריאני המחמיר, כלומר חסכונית יותר בכ-5% מהפריוס היוצאת שלפי התקן הקוריאני היא בעלת צריכת דלק משולבת של 21 ק"מ לליטר. כמובן שיש לציין כי טויוטה החלה לאחרונה בשיווקה של הפריוס 2016 החדשה, וזו חסכונית יותר מהדגם היוצא (22.1 ק"מ לליטר לעומת 21.26 ק"מ לליטר לפי תקן EPA האמריקאי). בכל מקרה, מדובר בקרב צמוד מאוד. 

 

מערכת ההנעה ההיברידית של האיוניק מתבססת על מנוע 1.6 ליטר GDI חדש אותו יונדאי פיתחה במיוחד עבור שילוב במערכת הנעה היברידית. הסוללה של הדגם מורכבת מתאים בטכנולוגיית ליתיום-פולימר שפותחו במשותף עם LG.

 

יונדאי מציינת בנוסף כי האיוניק (IONIQ) תצויד בשלל מערכות מתקדמות כולל מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ובכדי לטעון את המכשיר הסלולרי כבר לא נידרש להיסחב עם מטען שכן הדגם מצויד במשטח טעינה אלחוטי.

 

יונדאי ioniq איוניק תא הנוסעים

 

יונדאי פיתחה עבור האיוניק פלטפורמה ייעודית שתאפשר לה להציע את הדגם בשלוש תצורות הנעה: היברידי רגיל, היברידי פלאג-אין ובהמשך גם בגרסה חשמלית מלאה. לפי יונדאי, הפלטפורמה החדשה אפשרה לה "לארוז" את מערכת ההנעה בצורה אופטימלית ובכך להפחית את השפעת תוספת המשקל של הסוללה על התנהגות הכביש וההנאה מנהיגה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות