פולקסווגן חושפת את הפתרון למנוע הדיזל EA189 עם הבטחה שלא תהיה פגיעה בביצועים או בצריכת הדלק.

טיפול במנוע EA189 למניעת זיהום
הפתרון למנוע EA189 לא כולל פגיעה בביצועים או בצריכת הדלק

פרשת הדיזל-גייט של פולקסווגן: החברה מפרסמת היום (ד') את הפתרון למנוע  הטורבו דיזל  EA 189  בנפחים של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר בו הושתלה התוכנה המרמה את בדיקות הזיהום. לאחר שתקבל את האישורים הנדרשים החברה תחל ביישום הפתרון כבר מחודש ינואר 2016.

 

הפתרון שהוצג לרשות התחבורה הגרמנית FMTA כולל שינוי קל בצנרת ספיקת האוויר במנוע ה-1.6 ליטר יחד עם עדכון לתוכנת ניהול המנוע, בגרסת ה-2.0 ליטר של מנוע זה נדרש עדכון תוכנה בלבד. לפי פולקסווגן לא תהיה השפעה על צריכת הדלק או הביצועים בדגמים בהם יבוצע השינוי, למרות שהחברה מציינת כי עליה עדיין להשלים מספר בדיקות בכל הגרסאות השונות המצוידות באותו מנוע.   

 

תוספת רשת למנוע ה-1.6 ליטר דיזל
תוספת של רשת ליישור הזרימה במנוע ה-1.6 ליטר דיזל.

 

הפתרון המוצע למנוע ה-1.6 ליטר כולל הוספה של רשת בעובי של כמה מילימטרים בצינור המוביל את האוויר ממסנן האוויר אל חיישן ספיקת האוויר. לפי החברה התוספת של הרשת לפני החיישן מאפשרת את יישור זרימת האוויר לפני החיישן דבר המאפשר מדידה מדויקת יותר של ספיקת האוויר הנכנס למנוע. נתון ספיקת האוויר הוא נתון קריטי עבור מערכת ניהול המנוע בכדי לקבוע את כמות הדלק הנדרשת לבעירה אידיאלית      בצילינדר. התקנת הרשת ועדכון התוכנה ידרשו מהלקוח זמן המתנה של עד כשעה במוסך.

 

בגרסת ה-2.0 ליטר של מנוע זה נדרש כאמור רק עדכון תוכנה, זמן המתנה של כחצי שעה במוסך.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.