הדיפנדר החשמלי יציע טווח נסיעה של 80 ק"מ, טעינה ב-4 שעות וכמובן, יכולת שטח גבוהה.

דיפנדר חשמלי - ירוק על ירוק

לנד רובר תציג בתערוכת ז'נבה בסוף השבוע הבא, גרסה חשמלית לדיפנדר – רכב השטח הקשוח של החברה שלא השתנה רבות (חיצונית) מאז שהוצג הדור הראשון ב-1948.

 

במקום מנועי הדיזל המשרתים את הדגמים המזהמים, הותקן מנוע חשמלי בהספק של 94 כ"ס ומומנט של 33.6 קג"מ. את המתח למנוע מספקת סוללה בקיבולת שכיחה של 27kWh ובמשקל של 410 ק"ג. המספיקה לטווח נסיעה של 80 ק"מ בכביש. בשטח, בזכות הנסיעה במהירות נמוכה, לנד רובר מציינת שהסוללה יכולה להספיק גם ל-8 שעות נסיעה.

 

את הסוללה ניתן לטעון באמצעות מטען 7KW מהיר ב-4 שעות או 10 שעות באמצעות מטען 3kW נייד. למרות משקלה הגבוהה של הסוללה, תוספת המשקל לדגם עומדת על 100 ק"ג בלבד לעומת דגמי הדיזל.

 

הדיפנדר EV, מוצע עם אותה מערכת הנעה כפולה של דגמי הדיזל, כולל נעילת דיפרנציאל ובורר מצבי שטח. לדגם תיבת הילוכים בעלת יחס העברה יחיד (2.7:1). מים וחשמל לא הולכים ביחד, אך הדיפנדר EV מסוגל לעבור דרך מעבר מים עד לגובה של 80 ס"מ.

 

נכון לעכשיו, ללנד רובר אין תוכניות להכניס את הדגם לשלב הייצור והיא תמשיך בשנה הקרובה לבצע ניסויים בדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.