2018 מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש
אאוטלנדר PHEV מחודש עם מערכת הנעה היברידית חדשה ויעילה יותר.
2018 מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש
אאוטלנדר PHEV מחודש עם מערכת הנעה היברידית חדשה ויעילה יותר.

מיצובישי התקינה באאוטלנדר PHEV המחודש מערכת הנעה היברידית חדשה ומשופרת, וכן משדרגת קלות את העיצוב החיצוני.

 

מיצובישי תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה גרסה מחודשת ומעודכנת לאאוטלנדר היברידי פלאג-אין (PHEV), עיקר השינוי בדגם הוא מערכת הנעה חדשה לחלוטין, יעילה וחסכונית יותר. בשנת 2015, עם הצגת מתיחת הפנים לאאוטלנדר, מיצובישי ביצעה שדרוג קל למערכת ה-PHEV שלה, אך הפעם כאמור מדובר במערכת הנעה חדשה PHEV 2.0.

 

את מנוע ה-2.0 ליטר של הדגם הנוכחי, מחליף מנוע 2.4 ליטר חדש הפועל במחזור אטקינסון היעיל. לפי מיצובישי המנוע החדש מספק מומנט גבוה יותר, פעולה חלקה יותר ונצילות גבוהה יותר מזו של המנוע היוצא. בנוסף, מיצובישי מדווחת על שיפור של 10% בהספק של הגנרטור המשמש לטעינת הסוללה ובהספקו של המנוע החשמלי האחורי, כלומר הספק של כ-90 כ"ס למנוע החשמלי הקדמי (גנרטור) והאחורי, לעומת 82 כ"ס בדגם הנוכחי.

 

2018 מיצובישי אאולטנדר PHEV החדש
תא הנוסעים נותר ללא שינוי.

סוללת הליתיום-יון של הדגם זכתה לתוספת קיבולת של 15%, כלומר 13.8kWh לעומת 12kWh בדגם הנוכחי. מיצובישי לא מציינת מה טווח הנסיעה החשמלי עם הסוללה המשופרת, את זה היא תעשה לקראת השקת הדגם בהמשך השנה, אך זה צפוי לעמוד על כ-64 ק"מ לעומת 54 ק"מ בדגם הנוכחי.

 

בנוסף, מיצובישי מציינת כי לבורר מצבי הנהיגה נוספו שני מצבים חדשים, ספורט "להנאה בכבישים מפותלים" ושלג לשיפור האחיזה על משטחים מעוטי אחיזה.

יחד עם חידוש מערכת ההנעה ההיברידית בדגם, מיצובישי העניקה לדגם ליטוש עיצובי קל, כגון פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED, עדכון לעיצוב הגריל הקדמי והפגוש הקדמי. בנוסף נמצא חישוקי "18 בעיצוב חדש וספוילר גג אחורי קצת גדול יותר. כל השינויים שנעשו מעניקים לדגם מראה מתוחכם וספורטיבי יותר, כך לפי מיצובישי.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.