אחרי 21 שנה סובארו מציגה דור שלישי למנועי הבוקסר חדש. במנוע ה-2.5 ליטר, שיפור של 3 כ"ס בלבד.

דור שלישי למנועי הבוקסר של סובארו

מנועי הבוקסר מהדור השני של סובארו, איתנו מאז 1989 עת הוצגו עם הלגאסי הראשונה. קשה להגיד שלמישהו זה הפריע, כי אמנם הבסיס נותר זהה לאורך השנים, אך תמיד הוכנסו בו שיפורים ותוספות.

 

סובארו מוסרת על שיפור של 10% בצריכת הדלק. שיפור זה הושג בזכות הארכת מהלך הבוכנה והקטנת הקוטר, כך שתא הבערה עצמו קומפקטי יותר. תזמון שסתומים משתנה ליניקה ולפליטה, שימוש בבוכנות קלות יותר, משאבת שמן קומפקטית יעילה יותר ושתי מערכות קירור. מערכת קירור אחת לבלוק המנוע ומערכת שנייה לראש המנוע.

 

המנועים החדשים הראשונים שיוצגו, יהיו מנועי ה-2.0 ליטר ו-2.5 ליטר והדגם הראשון לקבל אותם יהיה הפורסטר 2011. הפורסטר יקבל את מנוע ה-2.5 ליטר החדש בהספק של 170 כ"ס ומומנט של 24 קג"מ, שיפור של 3 כ”ס ו-0.6 קג”מ לעומת המקביל לו מהדור השני. צריכת הדלק בפורסטר עם המנוע הזה, השתפרה ב-5% בלבד.

 

מנוע ה-2.0 ליטר החדש, הוא בעל אותו הספק של המנוע הישן, 150 כ"ס והמומנט גדל ב-0.5 קג"מ ל- 20 קג"מ.

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.