פולקסווגן גולף 2017 החדשה
גרסת 130 למנוע ה-1.5TSI בגולף המחודשת.
פולקסווגן גולף 2017 החדשה
גרסת 130 למנוע ה-1.5TSI בגולף המחודשת.

גרסת ה-130 כ"ס החדשה למנוע ה-1.5TSI, תספק בגולף נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.1 שניות לצד צריכת דלק של ליטר אחד לכל 20.8 ק"מ.

 

לאחר שהחלה לשווק לפני מספר חודשים את הגולף המחודשת עם מנוע ה-1.5TSI החדש בהספק של 150 כ”ס, עדיין לא בישראל, פולקסווגן חושפת כעת גרסת הספק חדשה למנוע זה עם 130 כ"ס, גרסה אשר תחליף בהדרגה את גרסת ה-125 כ"ס של מנוע ה-1.4TSI הנוכחי.

 

מנוע זה מגשר על הפער בין מנוע ה-1.0TSI בגרסת ה-115 כ"ס למנוע ה-1.5TSI בגרסת ה-150 כ"ס. לגרסת הספק זו מומנט מרבי של 20.4 קג"מ המתקבל בין 1,400 ל-4,000 סל"ד (לעומת 25.5 קג”מ בגרסת 150 כ”ס). בגולף, מנוע זה, בשידוך לתיבת DSG, מאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 9.1 שניות ועד למהירות מרבית של 210 קמ"ש (8.3 שניות ו-216 קמ”ש בגרסת ה-150 כ”ס). צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 20.8 ק"מ לליטר.

 

כאשר מנוע ה-1.5TSI יחליף באופן מלא את מנוע ה-1.4TSI, היצע מנועי הבנזין בגולף יתבסס על המנועים הבאים: 1.0TSI עם 85 או 115 כ"ס ו-1.5TSI עם 130 או 150 כ"ס.

כמו בגרסה הבכירה, גם גרסת ה-130 כ"ס פועלת במחזור מילר ומצוידת בהזרקת דלק ישירה, מגדש טורבו בעל גאומטריה משתנה (VGT) ומערכת ניתוק צילינדרים ACT המאפשרת את פעולת המנוע באמצעות 2 צילינדרים בלבד.

 

בנוסף לכך ולראשונה בגולף, פולקסווגן הוסיפה לדגם פונקציית שיוט (eco-coasting) – עם תיבת DSG בלבד. מערכת זו מאפשר כיבוי מלא של המנוע וניתוקו מתיבת ההילוכים, עד למהירויות של 130 קמ"ש, בכל רגע בו הנהג מסיר את הרגל מדוושת התאוצה לטובת חיסכון נוסף בצריכת הדלק. סוללות ליתיום-יון תספק בשלב הניתוק את האנרגיה הדרושה למערכות החשמל השונות ברכב.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.