מנוע ה-2.0 טורבו דיזל EcoBlue החדש חסכוני יותר ב-13% ממנוע ה-2.2TDCi המוחלף והוא יוצע בגרסאות הספק של 105-240 כ"ס.

פורד 2.0 ליטר ECOBLUE דיזל
פורד חושפת את הדור הבא של מנועי הדיזל שלה - EcoBlue.

פורד חושפת את מנוע ה- 2.0 ליטר EcoBlue דיזל החדש, אשר יחליף בחברה את מנוע ה-2.2 ליטר TDCi. מנוע ה- EcoBlue החדש עומד בתקן יורו 6 שיכנס לתוקפו בחודש ספטמבר הקרוב.

 

מנוע ה-2.0 ליטר EcoBlue החדש, שתוכנן מדף חלק, ישרת בפרוד החל מגרסאות בכירות של הפוקוס והמונדיאו ועד לדגמים המסחריים של פורד, הטרנזיט והטרנזיט קאסטום זמינים כבר עתה באירופה עם המנוע החדש. המנוע החדש ישווק בשש גרסאות הספק: החל מ-105 כ"ס ועד ל-240 כ"ס. בהמשך, פורד תציג גרסת 1.5 ליטר למנוע ה- EcoBlue אשר תשרת את גרסאות הבסיס של הפוקוס והמונדיאו וכן בפיאסטה, C Max ו- B Max.

 

לפי פורד, המנוע החדש לעומת מנוע ה- TDCi המוחלף חסכוני יותר בכ-13% ממנוע ה- TDCi והוא מייצר כ-20% יותר מומנט כבר החל מ-1250 סל"ד. פורד מציינת שהמנוע החדש מציע בנוסף אופי פעולה חלק ושקט יותר.

 

בהתאם לתנאי השימוש, לפי פורד מרווח הטיפולים במנוע החדש עומד על שנתיים/60,000 ק"מ. בשלב הראשון המנוע ישווק בגרסאות הספק של 105-170 כ"ס ומומנט של 36.7-41.3 קג”מ, גרסאות הטווין-טורבו של מנוע זה בהספקים של 200 כ"ס ו-240 כ"ס ישווקו רק במהלך 2017.

 

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.