פורשה חושפת מנוע V8 טווין-טורבו חדש

מנוע ה-V8 טווין טורבו החדש בהספק של 550 כ"ס לפחות, ישרת בקרוב את הפאנאמרה טורבו החדשה.

מנוע V8 טווין טורבו חדש לפורשה
פורשה פאנאמרה טורבו תצויד במנוע V8 טווין-טורבו חדש.

פורשה חושפת מנוע V8 טווין טורבו מודולרי חדש אשר ישרת בעתיד הקרוב את דגמי הטורבו של הפאנאמרה החדשה והקאיין. המנוע הזה של ישרת דגמים נוספים בקבוצת פולקסווגן, כגון אודי A8 ו-RS6 הבאות ובחלק מדגמי בנטלי ולמבורגיני.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המנוע החדש בנפח של 4.0 ליטר, אשר יחליף בפאנאמרה טורבו את מנוע ה-4.8 ליטר טווין-טורבו, ייצר בדגם הספק מרבי של 550 כ"ס ב-5750 סל"ד ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ בין 1960-4500 סל"ד – תוספת הספק של 30 כ"ס לעומת המנוע היוצא יחד עם רצועת כוח רחבה יותר.

 

בפורשה מציינים כי המנוע המודולרי החדש יותקן בפלטפורמת MLB של אודי ובפלטפורמת MSB של פורשה, זו הראשונה היא פלטפורמת הנעה קדמית וזו האחרונה אחורית ושתי הפלטפורמות מותאמות להנעה כפולה. המנוע ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' בשימוש בפלטפורמת MLB ולתיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים חדשה בפלטפורמת MSB.

 

מנוע ה- V8 החדש יוצע בגרסאות הספק נוספות וחזקות יותר בדגמי הפאנאמרה טורבו S והקאיין טורבו S, עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על כ-600 כ"ס. המנוע מצויד במערכת צילינדר לפי דרישה המאפשרת פעולה של המנוע על 4 צילינדרים בלבד בין 950 ל-3500 סל"ד, מה שמסייעה לפי פורשה להשיג צריכת דלק חסכוניות יותר בכ-30% לעומת המנוע היוצא – בשילוב של מערכת עצור/סע. בפורשה מציינים כי המנוע החדש ישמש גם עבור מערכות הנעה היברידיות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות