פריוס פלאג-אין שוברת שיא בנורברגרינג

במקום בו בדרך כלל מנסים לנהוג כמה שיותר מהר, בטויוטה ניסו לנהוג כמה שיותר חסכוני.

מסלול הנורברגרינג הגרמני הוא המקום בו בדרך כלל יצרני רכב מנסים להשיג את זמן ההקפה המהיר ביותר ולהחזיק באיזה שיא מסלול לקטגוריה מסוימת, בטויוטה מהצד השני, ניסו להשיג שיא מסוג אחר לחלוטין – צריכת הדלק הנמוכה ביותר להקפה אחת של המסלול, שיא שלמעשה לא היה קיים עד היום.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טויוטה לקחה למסלול המפורסם, שאורכו עומד על כ-20.8 ק"מ, את הפריוס פלאג-אין הנטענת, מכונית המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-25 ק"מ וצריכת דלק משולבת (במצב היברידי) של 25.6 ק"מ לליטר.

 

הנסיעה בוצעה ביום ציבורי של המסלול בו נהגים נוספים חלקו עם הפריוס את המסלול, לא בוצעו כל שינויים בדגם והמבחן בוצע בהתאם לחוקי המסלול, מהירות נסיעה מינימלית ממוצעת של 60 קמ"ש. בסיום ההקפה בזמן ארוך למדי של 20 דקות ו-59 שניות, הצוות של טויוטה הצליח להשיג צריכת דלק השווה לכ"חמש כפות של דלק" – 0.34 ליטר ל-100 ק"מ.

 

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • איגור

    כל זה ידוע. אז מה הערך למבחן הזה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    בטח שהיא הייתה טעונה ממקור חיצוני, כמו שכתוב בכתבה זאת הפריוס פלאג אין. וכשמה כן היא, זה דגם היברידי בעל סוללה נוספת עם יכולת טעינה חשמלית ממקור חיצוני ומוכרים אותה גם בישראל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איגור

    הסוללה הייתה טעונה לפני המבחן ממקור חיצוני?

    כתובת URL מקוצרת: