צפו: הפילוסופיה של סובארו מאחורי מנועי הבוקסר וההנעה הכפולה

באמצעות סרטוני וידאו קצרים, סובארו ממחישה לנו את הפילוסופיה מאחורי ההנעה הכפולה הסימטרית, מנועי הבוקסר השטוחים והתיבה הרציפה CVT.

סובארו מציגה את הפילוסופיה מאחורי מנועי הבוקסר וההנעה הכפולה

סובארו נשארת נאמנה כבר עשרות בשנים למנועי הבוקסר השטוחים, להנעה הכפולה הסימטרית ובשנים האחרונות, למרות שסובארו פיתחה אותה כבר לפני 30 שנה, היא מאמינה באופן מוחלט גם ביתרונות הטכנולוגיים של תיבת ההילוכים הרציפה (lineartronic) על פני תיבות הילוכים אחרות וכל דגמי סובארו החדשים (למעט דגמי הספורט) מצוידים בתיבה רציפה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמובן שמאחורי הבחירה בשילוב של מנועי בוקסר עם הנעה כפולה ותיבה רציפה, ישנה פילוסופיה הנדסית שלמה ובאמצעות סדרה של שישה סרטים קצרים, עשויים היטב, סובארו מסבירה לנו בצורה הפשוטה ביותר את הפילוסופיה מאחורי הבחירה באותם רכיבים אשר משמשים כמעט את כל דגמי החברה.

 

כל מי שנהג אי פעם במכוניות של סובארו המצוידות במנועי בוקסר והנעה כפולה, מכיר את הפילוסופיה לא רק בתאוריה אלא גם בפועל עם תחושה של רכבים נעימים וקלים לנהיגה, בכל מצב. מנועי הבוקסר השטוחים בעלי מרכז הכובד נמוך מפחיתים את זוויות הגלגול ומספקים תחושה של חרטום קל הנענה בקלילות לפקודת ההיגוי וההנעה הכפולה מספקת רמת אחזיה גבוהה ומושכת את הרכב אל מחוץ לסיבוב בין אם הכביש יבש, רטוב או בשטח בכלל.

 

 

 

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • עופר

    כמכונאי אני רוצה לציין את הטכנולוגיות והאמינות של מכוניות סובארו כיוצאות דופן.<br />כמעט ואין תקלות.<br />לצערי חברת סובארו לא מספיק מוערכת בארץ גם בגלל תופעת העדר שבכל כמה שנים יש כוכב אחר ובמיוחד בגלל היבואן שהרס את השם של המותג.

    כתובת URL מקוצרת: